Sieć Carlson Rezidor ogłosiła, że pierwszy hotel nowej marki Radisson Red uruchomiony zostanie w chińskim mieście Shenyang. 300-pokojowy hotel wystartować ma w 2016 roku i działać będzie w ramach jednego kompleksu z Radissonem Blu. Radisson Red ma stworzyć nową kategorię w branży hotelarskiej – lifestyle select, czyli funkcjonującą w wyższym segmencie, ale z ograniczonymi usługami gastronomicznymi i konferencyjnymi – skierowaną do gości z tzw. pokolenia millenialls.
Przez Carlson Rezidor opisywana jest jako marka „zaprojektowana i rozwijana, aby dostarczyć dzisiejszemu gościowi doświadczenia jutra”. Oparta będzie na nowoczesnym designie oraz „rozpoznaniu rosnącej roli, jaką technologia odgrywa w ułatwianiu codziennego życia”. Radisson Red chce dostarczać gościom jakość marki upscale'owej, oferując jednocześnie niższe koszty budowy i zarządzania niż tradycyjne marki z tej kategorii dzięki efektywnemu planowaniu przestrzeni. Hotel w Shenyang ma być pierwszym z 60 obiektów, które sieć chce otworzyć do 2020 roku, z czego połowę w regionie Asia Pacific.
Przez Carlson Rezidor opisywana jest jako marka „zaprojektowana i rozwijana, aby dostarczyć dzisiejszemu gościowi doświadczenia jutra”. Oparta będzie na nowoczesnym designie oraz „rozpoznaniu rosnącej roli, jaką technologia odgrywa w ułatwianiu codziennego życia”. Radisson Red chce dostarczać gościom jakość marki upscale'owej, oferując jednocześnie niższe koszty budowy i zarządzania niż tradycyjne marki z tej kategorii dzięki efektywnemu planowaniu przestrzeni. Hotel w Shenyang ma być pierwszym z 60 obiektów, które sieć chce otworzyć do 2020 roku, z czego połowę w regionie Asia Pacific.
Dodaj komentarz