W nowoczesnych przestrzeniach Expo Kraków po raz pierwszy odbyły się Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HoReCa, połączone z Targami Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii Gastrofood, Targami Wyposażenia i Usług SPA & Wellness oraz Międzynarodowymi Targami Wina EnoExpo.
W trakcie trzydniowej imprezy ofertę zaprezentowało łącznie 330 wystawców. Impreza odbyła się w nowo otwartym Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Expo Kraków przy ulicy Galicyjskiej.
– Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych w Polsce ośrodkiem wystawienniczym, który zapewni uczestnikom targów doskonały komfort spotkań biznesowych. Znacznie podniesie rangę organizowanych przez nas wydarzeń i z pewnością przyczyni się do rozwoju targów HoReCa oraz wydarzeń im towarzyszących – mówi Grażyna Grabowska, prezes spółki Targów w Krakowie.
W centrum wystawienniczym o powierzchni 13 tys. mkw. mieszczą się dwie hale, zespół klimatyzowanych, modułowych sal seminaryjnych oraz restauracja i przestronne lobby Tegoroczna edycja imprezy targowej została uzupełniona o ofertę z zakresu SPA & wellness. W tym sektorze można było zobaczyć nowości z zakresu medycyny estetycznej, kosmetyki, urządzenia kosmetyczne, innowacyjne terapie i technologie niezbędne w nowoczesnym hotelu i SPA.W programie towarzyszącym targom znalazły się m.in. warsztaty kulinarne, pokazy baristów i barmanów, szkolenia dla właścicieli obiektów i managerów obiektów noclegowych, ośrodków SPA & wellness oraz spotkania z mistrzami kuchni i gwiazdami światowego winiarstwa.
W trakcie trzydniowej imprezy ofertę zaprezentowało łącznie 330 wystawców. Impreza odbyła się w nowo otwartym Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Expo Kraków przy ulicy Galicyjskiej.
– Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych w Polsce ośrodkiem wystawienniczym, który zapewni uczestnikom targów doskonały komfort spotkań biznesowych. Znacznie podniesie rangę organizowanych przez nas wydarzeń i z pewnością przyczyni się do rozwoju targów HoReCa oraz wydarzeń im towarzyszących – mówi Grażyna Grabowska, prezes spółki Targów w Krakowie.
W centrum wystawienniczym o powierzchni 13 tys. mkw. mieszczą się dwie hale, zespół klimatyzowanych, modułowych sal seminaryjnych oraz restauracja i przestronne lobby Tegoroczna edycja imprezy targowej została uzupełniona o ofertę z zakresu SPA & wellness. W tym sektorze można było zobaczyć nowości z zakresu medycyny estetycznej, kosmetyki, urządzenia kosmetyczne, innowacyjne terapie i technologie niezbędne w nowoczesnym hotelu i SPA.W programie towarzyszącym targom znalazły się m.in. warsztaty kulinarne, pokazy baristów i barmanów, szkolenia dla właścicieli obiektów i managerów obiektów noclegowych, ośrodków SPA & wellness oraz spotkania z mistrzami kuchni i gwiazdami światowego winiarstwa.
Dodaj komentarz