Pierwsze targi Esthetic Show

W dniach 22-23 listopada w Warszawie odbyły się I Międzynarodowe Targi Kosmetyki, Beauty i SPA Esthetic Show. 92 wystawców, cztery całodniowe konferencje merytoryczne, mistrzostwa i warsztaty makijażu na scenie głównej, trzy tysiące gości – tak można je podsumować w skrócie.

Targi Esthetic Show to inicjatywa łącząca w sobie cztery najważniejsze segmenty branży beauty: kosmetykę, SPA & wellness, medycynę estetyczną oraz biznes. Dzięki pełnemu zakresowi tematycznemu targów rozwiązania dla siebie mogli znaleźć zarówno pracownicy salonów kosmetycznych, jak i hoteli SPA, a także gabinetów medycyny estetycznej. W pierwszy dzień targów odbyły się dwie konferencje – Spa & Wellness oraz Medycyna Estetyczna, zaś drugiego dnia odwiedzający mogli wziąć udział w panelu Biznes oraz Kosmetologia. Ogromną popularnością cieszyła się konferencja Biznes z wykładem prof. Henryka Mruka. Uczestnicy tłumnie przybyli również na wykład Kaliny Ben Siry, gospodyni programu Beauty Inspektor, emitowanego w telewizji Polsat Cafe, a także na wystąpienie Marty Fiłoń – popularnej trenerki biznesu SPA & beauty, która przedstawiła receptę na zwiększenie sprzedaży w gabinecie beauty. Do zgłębienia sztuki autoprezentacji zachęcała aktywnie dr Anna Jupowicz-Ginalska, o zarządzaniu zespołem w praktyce opowiedziała zaś Arleta Turkacz. Kompendium biznesowej wiedzy dopełniło wystąpienie Tomasza Jańczaka, który zaprezentował podstawowe narzędzia promocji w internecie. Dawka prawdziwych emocji czekała zaś odwiedzających na scenie głównej: mistrzostwa makijażu dla profesjonalistów, mistrzostwa szkół wizażu i stylizacji, prezentacja trendów w stylizacji paznokci, pokazy makijażu, warsztaty eksperymentu z kolorem, a nawet pokaz mody – to wszystko mogła zobaczyć publiczność zgromadzona pod sceną.

Pierwszego dnia odbył się polski finał Mistrzostw Makijażu Make-up dla profesjonalistów – zwyciężczyni Kinga Kolasińska, poza nagrodami rzeczowymi, będzie reprezentować nasz kraj w finale International Make-Up Championships organizowanych podczas targów Beauty Duesseldorf. Drugiego dnia na scenie głównej do finałowej rywalizacji stanęły uczestniczki Make-Up Show Ogólnopolskich Mistrzostw Szkół Wizażu i Stylizacji. Na scenie wykonały makijaże i stylizacje o tematyce „Pin-up girl – czar dziewczyny z kalendarza”. Zwyciężczynią została Agnieszka Dećkowska. Partnerami targów były firmy Nova Group (partner główny), Babor oraz Royx Pro.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *