Pod koniec stycznia w Żorach (woj. śląskie) otwarty ma być pierwszy hotel z 54 pokojami nowej marki Alto stworzonej przez Qubus Hotels. Marka Alto działająca w średnim segmencie opiera się na nowoczesnym designie i zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych, np. z możliwością samodzielnego zameldowania się.
Jak informuje Qubus, „pokoje zaprojektowane zostały według najnowszych trendów hotelowych, dominować w nich będzie oryginalna kolorystyka i klimatyczne oświetlenie”. Pokoje wyposażone będą m.in. w SmartTV i specjalnie wyciszone ściany, w łazienkach zaprojektowano przestronne prysznice, przygotowano też specjalne „pokoje rodzinne”. Parter 3-piętrowego budynku podzielony zostanie na cztery strefy. W Strefie Widelca w godzinach porannych goście będą mogli korzystać z bufetu śniadaniowego, a wieczorem z menu głównego, oferującego kuchnię europejską m.in. hamburgery, tortille, sałaty i desery takie jak angielski pudding czy słodkie crumble.
Zaplanowano również Strefę Odpoczynku z kanapami i dużym telewizorem. Dodatkowo do dyspozycji gości oddany zostanie InfoDesk, przy którym można dokonać płatności lub uzyskać informacje dotyczące funkcjonowania hotelu. Na parterze zlokalizowana będzie również strefa zameldowania, tzw. self check in. – Pracujemy nad stroną internetową z bardzo wygodnym systemem rezerwacji. Wszystko projektowane jest według najnowszych technologii i trendów – mówi Artur Hajduk, prezes spółki Alto Hotels i Qubus Hotel Management. Nowa marka ma oferować „atrakcyjną politykę cenową połączoną z luksusowym designem i innowacyjną technologią. Dzięki przyjaznym systemom samoobsługowym utrzymana zostanie relacja pomiędzy atrakcyjną ceną a wysokim standardem”. Sieć rozwijana będzie w średnich i mniejszych miastach.
Jak informuje Qubus, „pokoje zaprojektowane zostały według najnowszych trendów hotelowych, dominować w nich będzie oryginalna kolorystyka i klimatyczne oświetlenie”. Pokoje wyposażone będą m.in. w SmartTV i specjalnie wyciszone ściany, w łazienkach zaprojektowano przestronne prysznice, przygotowano też specjalne „pokoje rodzinne”. Parter 3-piętrowego budynku podzielony zostanie na cztery strefy. W Strefie Widelca w godzinach porannych goście będą mogli korzystać z bufetu śniadaniowego, a wieczorem z menu głównego, oferującego kuchnię europejską m.in. hamburgery, tortille, sałaty i desery takie jak angielski pudding czy słodkie crumble.
Zaplanowano również Strefę Odpoczynku z kanapami i dużym telewizorem. Dodatkowo do dyspozycji gości oddany zostanie InfoDesk, przy którym można dokonać płatności lub uzyskać informacje dotyczące funkcjonowania hotelu. Na parterze zlokalizowana będzie również strefa zameldowania, tzw. self check in. – Pracujemy nad stroną internetową z bardzo wygodnym systemem rezerwacji. Wszystko projektowane jest według najnowszych technologii i trendów – mówi Artur Hajduk, prezes spółki Alto Hotels i Qubus Hotel Management. Nowa marka ma oferować „atrakcyjną politykę cenową połączoną z luksusowym designem i innowacyjną technologią. Dzięki przyjaznym systemom samoobsługowym utrzymana zostanie relacja pomiędzy atrakcyjną ceną a wysokim standardem”. Sieć rozwijana będzie w średnich i mniejszych miastach.
Dodaj komentarz