Autor: Anna Patoleta
Określa się ich jako generacja Y, pokolenie Millenium, czyli urodzeni w późnych latach 80. i wczesnych 90. Dziś jest to najszybciej rozwijający się segment pracowników. Wychowani w dobie nowych technologii, samodzielni, nastawieni na rozwój i osiągnięcia, zdolni, ale niecierpliwi i z wysokimi wymaganiami, stracone pokolenie – najczęściej tymi słowami opisuje się najmłodszych pracowników.
Czy takie stwierdzenia są prawdziwe? Jakie rzeczywiście są oczekiwania i potrzeby młodego pokolenia wobec pracodawców? O odpowiedź na te pytania poprosiliśmy Olgę Bulat – kelnerkę w Novotelu Warszawa Centrum, Wojciecha Kałużyńskiego – F&B managera w Mercure Warszawa Centrum i Nicolasa Benfodda – F&B managera w Novotelu Warszawa Centrum.
Olga Bulat
1,5 roku temu dołączyła pani do hotelu Novotel Warszawa Centrum jako stażystka. Co wywarło na pani szczególne wrażenie?
Przyjechałam do Warszawy studiować Zarządzanie w Turystyce i Rekreacji. Zaczęłam też szukać pracy. Miałam już doświadczenie jako kelnerka, lubiłam to zajęcie, ale nigdy wcześniej nie brałam pod uwagę takiej ścieżki zawodowej. Na początku w Novotelu Warszawa Centrum nie myślałam o takiej pracy na poważnie i na dłużej. Odkryłam jednak, że pracuję w świetnym zespole i to było dla mnie prawdziwą zachętą oraz motywacją do dalszej pracy i rozwoju.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz