Autor: Pamela Gmiter
Współpraca pomiędzy hotelem i dostawcą personelu może łatwo się popsuć. Traci na tym nie tylko sam hotel, ale także jego goście, którzy muszą borykać się z niezadowolonymi pracownikami, znajdującymi się między młotem a kowadłem. W związku z tym wszelkie problemy należy rozwiązywać od razu, żeby utrzymać zdrową atmosferę w pracy. Ale jak to zrobić?
Podstawą każdej dobrej współpracy jest dobra komunikacja. Obie strony współpracujące ze sobą powinny ciągle ze sobą rozmawiać. Rozmawiać o potrzebach, oczekiwaniach i trudnościach. Niezmiernie ważne jest, aby zawsze informować o wszelkich problemach w momencie, gdy się pojawią, zamiast czekać przez klika dni. Z czasem coraz trudniej będzie ustalić fakty, a waga sytuacji nie będzie już taka jak na początku.
Stale informować o potrzebach
Należy stale informować nie tylko o potrzebach hotelu/klientów. Dostawca również powinien informować o swoich potrzebach. Jest to współpraca wzajemna. Weźmy na przykład problemy z dużą rotacją personelu. Wykorzystajmy perspektywę trzeciej osoby, żeby dotrzeć do sedna problemu. Może ona być związana z dostawcą, ale być może wynika z warunków, które można zmienić wewnętrznie. Często przyczyną problemu jest niesprawiedliwe traktowanie pracowników przez kadrę zarządzającą, brak przerw w pracy lub niskie wynagrodzenie. Poprośmy, aby nasz dostawca zbadał przyczynę problemu i powiedział prawdę, niezale [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz