Regent Warsaw Hotel z 246 pokojami, działający do marca pod marką Hyatt Regency, uzyskał piątą gwiazdkę. Po rozstaniu z siecią, w ramach której działał jako hotel 4-gwiazdkowy, jednym z głównych celów było stworzenie nowego wizerunku m.in. przez podniesienie kategoryzacji.
Koszty tej operacji szacowane były na ok. 100 tys. zł. Od 20 marca hotel funkcjonuje pod nazwą Regent Warsaw Hotel, która została wybrana m.in. ze względu na lokalizację obiektu przy Trakcie Królewskim, a jednocześnie nawiązywała do części poprzedniej nazwy. Po zakończeniu współpracy z poprzednim operatorem kluczowe dla hotelu było zapewnienie ciągłości operacji, stworzenie nowych, własnych systemów rezerwacyjnych, niezbędnego zaplecza informatycznego oraz wizerunku marketingowego. Jednym z głównych celów było wejście do grona hoteli z najwyższą kategorią i po przeprowadzeniu niezbędnych inwestycji cel ten został osiągnięty. Jak szacował kilka miesięcy temu dyrektor generalny hotelu Krzysztof Woliński, który z hotelem związany jest od 2005 roku, a przed zmianą marki był wicedyrektorem Hyatta, łączny koszt inwestycji miał wynieść ok. stu tysięcy złotych. – W odpowiedzi na wymagania kategoryzacyjne zmienić w hotelu musimy naprawdę niewiele. Głównie chodzi o dalsze usprawnienia obsługi dla osób niepełnosprawnych, zmodernizowanie naszych wind, które zgodnie z wymogami muszą mieć system głośnomówiący, informujący o tym, na którym piętrze gość się aktualnie znajduje, a także umieszczenie w łazienkach wag. Jak przekonuje kierownictwo hotelu, zaletą działania niezależnie jest możliwość szybszego i bardziej elastycznego podejmowania przez lokalny zespół kluczowych decyzji dotyczących obiektu. Dzięki temu wdrażane są już kolejne pomysły, które mają przyciągnąć gości do tego miejsca, m.in. rozbudowany został program dla rodzin z dziećmi, wprowadzono bogatą ofertę weselną i zimową ofertę konferencyjną. Uruchomiony w 2002 roku hotel należy do spółki Cosmar Polska z włoskim kapitałem. W hotelu znajduje się m.in. restauracja Venti-tre z włoską kuchnią, lobby bar Łazienki Lounge, klub QClub, centrum SPA & fitness HolmesPlace Premium o pow. 1,2 tys. mkw. z basenem, siłownią i studiem aerobiku, a także centrum konferencyjne z 13 salami oraz salą balową mogącą pomieścić do 400 gości. Regent jest dziesiątym hotelem 5-gwiazdkowym w Warszawie.
Koszty tej operacji szacowane były na ok. 100 tys. zł. Od 20 marca hotel funkcjonuje pod nazwą Regent Warsaw Hotel, która została wybrana m.in. ze względu na lokalizację obiektu przy Trakcie Królewskim, a jednocześnie nawiązywała do części poprzedniej nazwy. Po zakończeniu współpracy z poprzednim operatorem kluczowe dla hotelu było zapewnienie ciągłości operacji, stworzenie nowych, własnych systemów rezerwacyjnych, niezbędnego zaplecza informatycznego oraz wizerunku marketingowego. Jednym z głównych celów było wejście do grona hoteli z najwyższą kategorią i po przeprowadzeniu niezbędnych inwestycji cel ten został osiągnięty. Jak szacował kilka miesięcy temu dyrektor generalny hotelu Krzysztof Woliński, który z hotelem związany jest od 2005 roku, a przed zmianą marki był wicedyrektorem Hyatta, łączny koszt inwestycji miał wynieść ok. stu tysięcy złotych. – W odpowiedzi na wymagania kategoryzacyjne zmienić w hotelu musimy naprawdę niewiele. Głównie chodzi o dalsze usprawnienia obsługi dla osób niepełnosprawnych, zmodernizowanie naszych wind, które zgodnie z wymogami muszą mieć system głośnomówiący, informujący o tym, na którym piętrze gość się aktualnie znajduje, a także umieszczenie w łazienkach wag. Jak przekonuje kierownictwo hotelu, zaletą działania niezależnie jest możliwość szybszego i bardziej elastycznego podejmowania przez lokalny zespół kluczowych decyzji dotyczących obiektu. Dzięki temu wdrażane są już kolejne pomysły, które mają przyciągnąć gości do tego miejsca, m.in. rozbudowany został program dla rodzin z dziećmi, wprowadzono bogatą ofertę weselną i zimową ofertę konferencyjną. Uruchomiony w 2002 roku hotel należy do spółki Cosmar Polska z włoskim kapitałem. W hotelu znajduje się m.in. restauracja Venti-tre z włoską kuchnią, lobby bar Łazienki Lounge, klub QClub, centrum SPA & fitness HolmesPlace Premium o pow. 1,2 tys. mkw. z basenem, siłownią i studiem aerobiku, a także centrum konferencyjne z 13 salami oraz salą balową mogącą pomieścić do 400 gości. Regent jest dziesiątym hotelem 5-gwiazdkowym w Warszawie.
Dodaj komentarz