Autor: Janusz Mitulski, Mirosław Wojciechowski
Dzień próby, dzień sprawdzianu, ale także wielkie święto hotelu i pracowników, na które zapraszamy naszych gości. Chcemy przedstawić nasz hotel, pokazać jego możliwości, olśnić i przekonać, jak dobrze przygotowaliśmy się do obsługi gości.
W przedstawieniu hotelu rynkowi, zapoznaniu naszych kluczowych klientów z jego ofertą i przekonaniu ich, aby korzystali z naszych usług, niezbędne będą aktywne działania dyrektora oraz specjalisty ds. sprzedaży i marketingu.
Cena
Jaką przyjąć politykę cenową wchodząc na rynek? To najczęstsze pytanie ze strony inwestorów, którym zależy na jak najszybszym osiągnięciu zadowalających przychodów. A na to wpływ ma wiele czynników: standard obiektu, jego wielkość, jak też rynek, na jakim przyjdzie nam działać. Jedno, co powinniśmy mieć na uwadze, to aby nie wywołać wojny cenowej (chyba że nam na tym świadomie zależy), ponieważ w dłuższym okresie nie daje ona korzyści żadnej ze stron, a osiągnięcie założonego poziomu cenowego może potem zająć nawet kilka lata.
Jeśli mamy niewielki hotel, ale o wyższym standardzie od naszej konkurencji, nie startujmy z oficjalnymi cenami poniżej ich poziomu, ponieważ pierwszą reakcją naszej konkurencji będzie jeszcze większa obniżka, tymczasem ich koszty działania są niższe od naszych. Zastanówmy się, jakie obszary zapotrzebowania potencjalnych gości nie zostały jeszcze zaspokojone, jak do nich dotrzeć i z jaką ofertą. Ważny jest też m [...]
W przedstawieniu hotelu rynkowi, zapoznaniu naszych kluczowych klientów z jego ofertą i przekonaniu ich, aby korzystali z naszych usług, niezbędne będą aktywne działania dyrektora oraz specjalisty ds. sprzedaży i marketingu.
Cena
Jaką przyjąć politykę cenową wchodząc na rynek? To najczęstsze pytanie ze strony inwestorów, którym zależy na jak najszybszym osiągnięciu zadowalających przychodów. A na to wpływ ma wiele czynników: standard obiektu, jego wielkość, jak też rynek, na jakim przyjdzie nam działać. Jedno, co powinniśmy mieć na uwadze, to aby nie wywołać wojny cenowej (chyba że nam na tym świadomie zależy), ponieważ w dłuższym okresie nie daje ona korzyści żadnej ze stron, a osiągnięcie założonego poziomu cenowego może potem zająć nawet kilka lata.
Jeśli mamy niewielki hotel, ale o wyższym standardzie od naszej konkurencji, nie startujmy z oficjalnymi cenami poniżej ich poziomu, ponieważ pierwszą reakcją naszej konkurencji będzie jeszcze większa obniżka, tymczasem ich koszty działania są niższe od naszych. Zastanówmy się, jakie obszary zapotrzebowania potencjalnych gości nie zostały jeszcze zaspokojone, jak do nich dotrzeć i z jaką ofertą. Ważny jest też m [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz