Autor: Pamela Gmiter
Gdy rotacja w biznesie jest wysoka, a elastyczność kosztową osiąga się korzystając z personelu outsourcingowego, kluczowe staje się szkolenie nowych pracowników w celu utrzymania wysokiej efektywności i poziomu obsługi. Wdrożenie wysokiej jakości obsługi przez nowych pracowników jest ważne w każdym biznesie, a w hotelarstwie w szczególności. I mimo że szkolenia w tym pomagają, bardzo trudno jest osiągnąć trwałe, długoterminowe rezultaty.
Co zrobić, aby osiągnąć wysoki zwrot z inwestycji w trening nowych pracowników i utrwalić efekty szkoleń? Postaramy się podpowiedzieć managerom w czterech prostych krokach, jak osiągnąć długofalowe rezultaty szkoleń. Proponowany model działania opiera się na schemacie przekazywania wiedzy opracowanym przez firmę szkoleniową Achieve Global. Najważniejsze dla każdego szkolenia jest jego całościowe traktowanie przez wszystkie zaangażowane strony. Należy traktować szkolenie w wymiarach przeszłym (stan przed szkoleniem), teraźniejszym (w trakcie szkolenia) i przyszłym (po szkoleniu). W tym ujęciu przyspieszony proces szkolenia dzieli się na cztery odrębne fazy.
1. Faza gotowości Kluczowe na tym etapie jest precyzyjne informowanie o potrzebach szkoleniowych i upewnianie się przez managerów, że pracownicy właściwie rozumieją cel [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz