Dwie nowe marki Best Western

Best Western International wprowadza dwie nowe marki: butikową Vīb oraz BW Premier Collection, skupiająca wyselekcjonowane, ekskluzywne hotele. Celem obu projektów jest zaspokojenie rosnącego popytu na hotele w miastach na kluczowych rynkach. Idea marki Vib została oparta na dbałości o styl i dążeniu do dostarczenia gościom udogodnień technologicznych na najwyższym poziomie. Nazwa Vīb pochodzi od słowa vibrant, czyli „pełen energii, tętniący życiem”. Podstawą marki jest nowoczesna, dynamiczna architektura stworzona z myślą o wygodzie i technologii. Dlatego też hotele oferowały będą przestronne i interaktywne lobby, których wystrój nawiązywał będzie do lokalnego stylu. Będą to wielofunkcyjne przestrzenie, gdzie można się spotkać, zje [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *