IHG, największa sieć hotelarska na świecie, została kolejnym złotym sponsorem konferencji Hotel&Tourism Trends Poland 2014, która odbędzie się w dniach 18-19 listopada, a Hilton Worldwide, Carlson Rezidor Hotel Group i polska sieć Dobry Hotel – srebrnymi sponsorami. Patronatu – honorowego, jako pierwszej imprezie w Polsce, udzielił HOTREC. Kent Nyström, prezes HOTREC-u, weźmie udział w panelu „Najważniejsze wyzwania dzisiejszego hotelarstwa”.
HOTREC z centralą w Brukseli to konfederacja narodowych organizacji hoteli, restauracji i kawiarni w krajach UE. Organizowana przez miesięcznik „Hotelarz” i firmę doradczą Horwath HTL konferencja jest największym wydarzeniem dla branży hotelowej w Polsce. W hotelu Sofitel Warsaw Victoria spotkają się najlepsi eksperci hotelarscy z całej Europy, a także kadra zarządzająca polskich hoteli sieciowych i niezależnych. – Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem naszą konferencją ze strony najważniejszych graczy na europejskim rynku hotelowym. Ubiegłoroczna edycja wydarzenia została bardzo wysoko oceniona przez uczestników z Polski i całego świata, co procentuje w tym roku. Jesteśmy zaszczyceni, że tak znamienita instytucja jaką jest HOTREC obdarzyła nas zaufaniem udzielając jako pierwszym w Polsce Patronatu Honorowego – mówi Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL. Podczas dwóch dni merytorycznych dyskusji i warsztatów liderzy rynku podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą, doświadczeniem i prognozami dotyczącymi rozwoju rynku hotelowego. Wydarzeniu towarzyszyć będzie wieczorna gala, podczas której ogłoszeni zostaną zwycięzcy w konkursie Hotelarz Roku. Wyłonieni zostaną przez kapitułę składającą się z blisko 30 ekspertów branżowych pod przewodnictwem Ireneusza Węglowskiego, prezesa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i wiceprezesa Orbisu – Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna edycja naszej konferencji zgromadzi rekordową liczbę uczestników, właścicieli i managerów hoteli zainteresowanych rozwojem swojego biznesu. Liczymy na około 300 uczestników, swój udział w wydarzeniu w roli moderatorów i panelistów potwierdziło już blisko 100 przedstawicieli europejskiego i polskiego hotelarstwa, szefów sieci hotelowych i najważniejszych niezależnych hoteli – mowi Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy „Hotelarza”. Sponsorami strategicznymi wydarzenia są firmy Orbis i Samsung.
Więcej szczegółów na www.hoteltrends.pl
HOTREC z centralą w Brukseli to konfederacja narodowych organizacji hoteli, restauracji i kawiarni w krajach UE. Organizowana przez miesięcznik „Hotelarz” i firmę doradczą Horwath HTL konferencja jest największym wydarzeniem dla branży hotelowej w Polsce. W hotelu Sofitel Warsaw Victoria spotkają się najlepsi eksperci hotelarscy z całej Europy, a także kadra zarządzająca polskich hoteli sieciowych i niezależnych. – Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem naszą konferencją ze strony najważniejszych graczy na europejskim rynku hotelowym. Ubiegłoroczna edycja wydarzenia została bardzo wysoko oceniona przez uczestników z Polski i całego świata, co procentuje w tym roku. Jesteśmy zaszczyceni, że tak znamienita instytucja jaką jest HOTREC obdarzyła nas zaufaniem udzielając jako pierwszym w Polsce Patronatu Honorowego – mówi Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL. Podczas dwóch dni merytorycznych dyskusji i warsztatów liderzy rynku podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą, doświadczeniem i prognozami dotyczącymi rozwoju rynku hotelowego. Wydarzeniu towarzyszyć będzie wieczorna gala, podczas której ogłoszeni zostaną zwycięzcy w konkursie Hotelarz Roku. Wyłonieni zostaną przez kapitułę składającą się z blisko 30 ekspertów branżowych pod przewodnictwem Ireneusza Węglowskiego, prezesa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i wiceprezesa Orbisu – Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna edycja naszej konferencji zgromadzi rekordową liczbę uczestników, właścicieli i managerów hoteli zainteresowanych rozwojem swojego biznesu. Liczymy na około 300 uczestników, swój udział w wydarzeniu w roli moderatorów i panelistów potwierdziło już blisko 100 przedstawicieli europejskiego i polskiego hotelarstwa, szefów sieci hotelowych i najważniejszych niezależnych hoteli – mowi Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy „Hotelarza”. Sponsorami strategicznymi wydarzenia są firmy Orbis i Samsung.
Więcej szczegółów na www.hoteltrends.pl
Dodaj komentarz