Autor: Anna Król

Dla kogo? Na samym początku powinniśmy ustalić, jakiego klienta chcemy przede wszystkim obsługiwać, czyli mówiąc biznesowym żargonem, jaka jest nasza grupa docelowa. Czym innym bowiem ujmiemy grupę przebojowych trzydziestolatek, chcących szybko osiągnąć pożądany efekt, a czym innym dojrzałe kobiety przyjeżdżające po trochę spokoju, relaks, może po odrobinę luksusu, a może z potrzeby, aby zrobić coś tylko dla siebie. Na pewno, zdając sobie sprawę ze społecznej przemiany SPA w ostatnich latach, musimy zarezerwować na jego obszarze stosowną powierzchnię przeznaczoną do wspólnego spędzania czasu danej grupy. Kiedy np. koleżanki umawiają się, aby wspólnie celebrować w SPA jakieś ważne d [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz