Autor: Jacek Wyrzykiewicz
Śniadanie to jeden z kluczowych elementów, które pozostają w pamięci gości i dla których warto wrócić do konkretnego hotelu. Znam wiele miejsc, do których warto wracać, bo śniadania są tam wyśmienite, różnorodne i zawsze na najwyższym poziomie. Już samo wejście do jadalni, która wypełniona jest śniadaniowym zapachem świeżo palonej kawy, jest smakowite.
I nie chodzi tu o sieciowe hotele, w których najczęściej nie ma z tym problemu, ale także o kameralne miejsca, gdzie śniadanie może stanowić prawdziwą kulinarną podróż, często z lokalnym kolorytem, chociażby regionalnych serów, smaków dziczyzny czy też fantastycznych słodkich wypieków stanowiących uzupełnienie oferty śniadaniowej. Niektóre hotele proponują gościom początek dnia z lampką szampana, kieliszkiem wódki czy nalewki, co także jest pełne uroku. Oczywiście jest kilka zasad, zgodnie z którymi gastronomia hotelowa funkcjonuje optymalnie. Najważniejsza jest świeżość serwowanych produktów, różnorodność i oczywiście stałe uzupełnianie braków. Łatwo zorientować się, które produkty cieszą się największym zainteresowaniem gości, bo te najszybciej znikają ze stołów. Dobrym pomysłem jest wysepka z live cooking, gdzie kucharz przygotowuje nie tylko jajecznice z różnymi dodatkami, ale także inne dania, jak chociażby naleśniki czy też soki ze świeżych owoców. [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz