Autor: Anna Patoleta
Śniadanie to najważniejszy posiłek – również w funkcjonowaniu hotelu. Bardzo często jest to jedyny kontakt gościa z hotelową gastronomią, a jeszcze częściej – ostatni przed wyjazdem. Dlatego ma bardzo istotny wpływ na opinię o całym pobycie. To jakość oferty śniadaniowej jest tym elementem, który gość pamięta opuszczając hotel, bo skorzystał z niej dosłownie przed chwilą. A ostatnie wrażenie jest tak samo ważne jak pierwsze. Jak go nie zepsuć?
Jakie zasady rządzą tą częścią funkcjonowania gastronomii hotelowej? Na co powinni zwracać uwagę hotelarze zamawiając produkty spożywcze i wyposażenie potrzebne, aby jak najlepiej świadczyć tę usługę? Jakie najczęściej błędy z tym związane popełniają? I jak skomponować ofertę bufetu śniadaniowego, aby zadowoliła ona szerokie spektrum gości o odmiennych gustach? O to zapytaliśmy praktyków z hoteli oraz dostawców, którzy na co dzień pracują z hotelarzami, dostarczając im produkty i sprzęt. Najważniejszą i podstawową kwestią w przypadku śniadania jest to, co można na nie zjeść. Siecią, która postanowiła uczynić z niej wizytówkę swojej marki i nieustannie inwestuje w ten segment jest Qubus Hotel. Wie ona, że informacją o dobrej ofercie goście chętnie dzielą się z innymi, rekomendując pobyt. Od kilku lat konsekwentnie rozwija ona swój koncept 100 pomysłów na śniad [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz