Autor: Dorota Trojanowska
Zapytani o najważniejszą zasadę działania w branży hotelarskiej i gastronomicznej odpowiemy zgodnie – jakość obsługi. Wszyscy wiemy, że gość hotelu / restauracji jest bacznym obserwatorem i surowym krytykiem. Wiemy, że zły PR doprowadził do porażki niejeden świetnie zapowiadający się biznes. Wiemy też, że jakość obsługi klienta zależy od konkretnej twardej wiedzy i umiejętności naszych pracowników. Niby to wszystko wiemy…
Niedawno wybrałam się ze znajomymi na kolację do greckiej restauracji w Warszawie. Kilka stolików było zajętych, ale czuć było powiew wakacji. Grecka klimatyczna muzyka w tle, przyjemna atmosfera, jasne, przestronne wnętrze.
W restauracji w Polsce i w USA
Do stolika podeszła kelnerka, sympatyczna, uśmiechnięta dziewczyna. Rozdała karty menu. Nazwy potraw były wyłącznie po grecku (a ich opisy po polsku), co uznaliśmy za koloryt restauracji. Przy składaniu zamówienia poszliśmy na skróty, zamawialiśmy boczniaki z patelni, nie skordomanites, czy filet z kurczaka, nie zaś kotopoulo me haloumi. Obsługująca nas kelnerka uparcie dopytywała za każdym razem o nazwy greckie, zmuszając nas tym samym do łamania so [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz