Sieć Hard Rock Hotels otworzyła w tym roku swój pierwszy hotel na Ibizie i ma to być dopiero początek jej ekspansji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki po latach rozwoju na rynku amerykańskim i azjatyckim.
Jak stwierdził Josh Litttman, dyrektor ds. rozwoju w tym regionie, Hard Rock nie może dłużej ignorować Europy, która jest „niewykorzystanym rynkiem” dla tej marki. Europa ma dużo większy procent hoteli niezależnych niż USA, co stwarza wiele możliwości dla inwestorów. Hard Rock jest zainteresowana wszelkimi rodzajami nieruchomości hotelowych, od nowobudowanych po już istniejące hotele. Sieć przygląda się w Europie kilku lokalizacjom pod kątem ich potencjału dla takiej marki jak Hard Rock, ale nie podpisała jeszcze żadnych umów. Myśli o popularnych destynacjach jak Wyspy Kanaryjskie, Barcelona, Malta, miasta w Niemczech i Anglii. Szczególnie atrakcyjna pod tym kątem jest Hiszpania, gdyż jest złakniona nowych inwestycji po głębokim kryzysie gospodarczym ostatnich lat.
Jak stwierdził Josh Litttman, dyrektor ds. rozwoju w tym regionie, Hard Rock nie może dłużej ignorować Europy, która jest „niewykorzystanym rynkiem” dla tej marki. Europa ma dużo większy procent hoteli niezależnych niż USA, co stwarza wiele możliwości dla inwestorów. Hard Rock jest zainteresowana wszelkimi rodzajami nieruchomości hotelowych, od nowobudowanych po już istniejące hotele. Sieć przygląda się w Europie kilku lokalizacjom pod kątem ich potencjału dla takiej marki jak Hard Rock, ale nie podpisała jeszcze żadnych umów. Myśli o popularnych destynacjach jak Wyspy Kanaryjskie, Barcelona, Malta, miasta w Niemczech i Anglii. Szczególnie atrakcyjna pod tym kątem jest Hiszpania, gdyż jest złakniona nowych inwestycji po głębokim kryzysie gospodarczym ostatnich lat.
Dodaj komentarz