W dniach 8-10 października w hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy odbędzie się 5. edycja Ogólnopolskiego Zjazdu Dyrektorów Hoteli Niezależnych. Założeniem tej imprezy, mającej integrować środowisko hotelarzy niezależnych, jest upowszechnianie know-how w dziedzinie marketingu i sprzedaży usług hotelowych, a także zarządzania hotelem i restauracją.
Na zjazdach spotykają się dyrektorzy, właściciele i prezesi hoteli niezależnych. Dzięki temu uczestnicy mogą swobodnie rozmawiać na ważne tematy z osobami o podobnym doświadczeniu i obowiązkach. Jak co roku, na towarzyszącej konferencji pojawi się przekrój tematów dotykających problemów, przed którymi każdego dnia staje dyrektor hotelu: jak pozyskiwać klientów strategicznych, jak używać nowych narzędzi informatycznych do sprzedaży i zarządzania hotelem, jak wykrywać i zwalczać nadużycia i oszustwa pracowników i jak rozpoznawać konflikty wśród pracowników i wykorzystać ich skłonność do rywalizacji, aby zwiększyć zyski hotelu i restauracji. Wśród wykładowców znajdą się m.in. Jakub Kraszkiewicz, audytor śledczy w Ernst&Young, Magdalena Czyż – dyrektor sprzedaży w Carlson Wagonlit Travel, Jan Marek Mołoniewicz – autor książki Ciemna Strona Gastronomii i Krzysztof Stęplowski, specjalizujący się w marketingu hotelarskim online. „Hotelarz” jest patronem medialnym tej imprezy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie zjazdu: www.dyrektorhotelu.com.
Na zjazdach spotykają się dyrektorzy, właściciele i prezesi hoteli niezależnych. Dzięki temu uczestnicy mogą swobodnie rozmawiać na ważne tematy z osobami o podobnym doświadczeniu i obowiązkach. Jak co roku, na towarzyszącej konferencji pojawi się przekrój tematów dotykających problemów, przed którymi każdego dnia staje dyrektor hotelu: jak pozyskiwać klientów strategicznych, jak używać nowych narzędzi informatycznych do sprzedaży i zarządzania hotelem, jak wykrywać i zwalczać nadużycia i oszustwa pracowników i jak rozpoznawać konflikty wśród pracowników i wykorzystać ich skłonność do rywalizacji, aby zwiększyć zyski hotelu i restauracji. Wśród wykładowców znajdą się m.in. Jakub Kraszkiewicz, audytor śledczy w Ernst&Young, Magdalena Czyż – dyrektor sprzedaży w Carlson Wagonlit Travel, Jan Marek Mołoniewicz – autor książki Ciemna Strona Gastronomii i Krzysztof Stęplowski, specjalizujący się w marketingu hotelarskim online. „Hotelarz” jest patronem medialnym tej imprezy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie zjazdu: www.dyrektorhotelu.com.
Dodaj komentarz