Jak skutecznie sprzedawać

19 listopada odbyło się kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone tematowi Organizacja i zarządzanie działem sprzedaży hotelu. Blisko 30 uczestników, którzy przybyli do budynku Dominanty Praskiej w Warszawie, mogło poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą zasad współpracy z systemami rezerwacyjnymi, biurami podróży i klientami korporacyjnymi, a także poznać zasady raportowania i premiowania w hotelowym dziale sprzedaży.



Katarzyna Bequillard, z firmy konsultingowej Hortwath HTL  przedstawiła Zasady współpracy z systemami rezerwacyjnymi: na jakie zapisy w umowach należy zwrócić uwagę; jakie warunki są korzystniejsze - allotment czy freesale; jak monitorować ceny i opinie gości o obiekcie w Internecie.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *