Firma doradcza Hotel Professionals uruchomiona na początku tego roku przez Aleksa Kloszewskiego rozpoczęła współpracę z Choice Hotels International, jednym z największych franczyzodawców hotelowych na świecie. Choice chce w Polsce wprowadzić swoje marki Clarion, Quality i Comfort.
Po tegorocznej ekspansji w Turcji Choice Hotels International wskazał Polskę jako strategiczny kraj dla szybkiego rozwoju tych trzech marek na rynku europejskim. Clarion to najwyżej pozycjonowany w porfolio Choice’a brand hoteli 4-5 gwiazdkowych; Quality to hotele średniego segmentu usytuowane w stolicach, dużych miastach i regionach atrakcyjnych turystycznie, a Comfort to marka hoteli ekonomicznych, zlokalizowanych najczęściej w centrum miast. – Mamy jasną wizję dla Polski i strategię rozwoju naszych Marek w obszarze nowych inwestycji oraz już działających hoteli niezależnych – mówi Georg Schlegel z Choice Hotels Germany and Central Europe. Choice Hotels International jest drugą pod względem liczby hoteli siecią hotelarską na świecie. Udzieliła do tej pory franczyzy dla ok. 6,3 tys. hoteli w 35 krajach na całym świecie. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej nowej współpracy z Choice Hotels International i wspólnie z całym zespołem czekamy na wprowadzenie nowych marek Choice Hotels na polski rynek hotelowy – stwierdził Alex Kloszewski, założyciel i partner zarządzający Hotel Professionals.
Po tegorocznej ekspansji w Turcji Choice Hotels International wskazał Polskę jako strategiczny kraj dla szybkiego rozwoju tych trzech marek na rynku europejskim. Clarion to najwyżej pozycjonowany w porfolio Choice’a brand hoteli 4-5 gwiazdkowych; Quality to hotele średniego segmentu usytuowane w stolicach, dużych miastach i regionach atrakcyjnych turystycznie, a Comfort to marka hoteli ekonomicznych, zlokalizowanych najczęściej w centrum miast. – Mamy jasną wizję dla Polski i strategię rozwoju naszych Marek w obszarze nowych inwestycji oraz już działających hoteli niezależnych – mówi Georg Schlegel z Choice Hotels Germany and Central Europe. Choice Hotels International jest drugą pod względem liczby hoteli siecią hotelarską na świecie. Udzieliła do tej pory franczyzy dla ok. 6,3 tys. hoteli w 35 krajach na całym świecie. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej nowej współpracy z Choice Hotels International i wspólnie z całym zespołem czekamy na wprowadzenie nowych marek Choice Hotels na polski rynek hotelowy – stwierdził Alex Kloszewski, założyciel i partner zarządzający Hotel Professionals.
Dodaj komentarz