Z danych kanadyjskiego stowarzyszenia architektów wynika, że goście najczęściej mają pretensje o: (1) zbyt niskie ciśnienie wody, (2) gwałtowne zmiany jej temperatury, (3) trudności z ustawieniem temperatury wody pod prysznicem. Inne uwagi dotyczą kolejno: (4) zbyt małej powierzchni łazienki, (5) niewielkiej półki odkładczej i (6) nieskutecznego spłukiwania nieczystości w toalecie. Jak widać, poza wielkością pomieszczenia pozostałe wymienione mankamenty łazienek są stosunkowo łatwe do usunięcia i – co ważne – nie jest to zbyt drogie. W dużym stopniu zależy natomiast od sprawności działu technicznego hotelu. W obiektach o naprawdę wysokim standardzie zwraca się także uwagę na: (7) oświetlenie, (8) dodatki i (9) designerskie detale. Goście narzekają także na: (10) zbyt małe lustro; (11) za dużo urządzeń, co stwarza efekt bałaganu; (12) zbyt małą kabinę prysznicową, w której nie można się obrócić; (13) zły dobór materiałów i kolorów.
Inwestycja o charakterze priorytetowym
Dbałość o wysoki standard łazienki bardzo się opłaca. Niektórzy hotelarze twierdzą nawet, że lepiej zainwestować w łazienkę, niż kupić nową wykładzinę czy dywan do pokoju. Sporo problemów z łazienkami mają zarządcy obiektów sanat [...]
Inwestycja o charakterze priorytetowym
Dbałość o wysoki standard łazienki bardzo się opłaca. Niektórzy hotelarze twierdzą nawet, że lepiej zainwestować w łazienkę, niż kupić nową wykładzinę czy dywan do pokoju. Sporo problemów z łazienkami mają zarządcy obiektów sanat [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Jakie sterowniki do podłogówki są wykorzystywane w hotelach? Czy coś w takich klimatach – https://sterownikitech.pl/sterowniki-do-podlogowki,c28.html
A może zupełnie inne? Doświadczenia, sugestie, podpowiedzi?