Hotel & Tourism Trends Poland już w listopadzie

W dniach 18-19 listopada w świeżo wyremontowanej Sali Balowej hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się dwudniowa konferencja Hotel & Tourism Trends Poland organizowana przez miesięcznik „Hotelarz” i firmę consultingową Horwath HTL. Ma to być największa i najważniejsza w Europie Środkowo-Wschodniej hotelarska impreza branżowa, stanowiąca forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk.

Konferencja skierowana jest do inwestorów, właścicieli, zarządów spółek operatorskich, kadry zarządzającej hotelami, firm deweloperskich i funduszy inwestycyjnych, szefów gastronomii, a także dostawców produktów i usług dla hotelarstwa i turystyki. Podczas dwóch dni w dyskusjach panelowych, debatach i warsztatach wezmą udział czołowi hotelarze, inwestorzy oraz eksperci z kraju i zagranicy. Dwudniowa konferencja połączona będzie z wieczorną galą, podczas której zostaną wyłonieni laureaci w konkursie Hotelarz Roku 2014. Przewidziano siedem kategorii: Hotelarz 25-lecia, Młody Hotelarz do 35 lat, Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego i Niesieciowego, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Sieciowego i Niesieciowego oraz Revenue Manager Roku. Laureatów wybierze kapituła składająca się z największych autorytetów branżowych. Konferencja i konkurs wzbudzają coraz większe zainteresowanie uczestników oraz firm, którym zależy na dotarciu do top managementu polskiej branży hotelowej. Sponsorami generalnymi wydarzenia zostały już czołowe firmy w swoich obszarach rynku – Grupa Hotelowa Orbis, największa w Polsce sieć hotelowa oraz Samsung Electronics, jedno z największych na świecie przedsiębiorstw branży elektronicznej. Do grona sponsorów konferencji dołączyły także w ostatnim czasie: LSI Software – wiodący na rynku polskim producent systemów informatycznych do zarządzania dla sektorów detalicznego (retail) i gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality), firma Marell – producent wysokiej jakości mebli hotelowych, Piwowar – jedna z największych pralni w Polsce świadcząca usługi dla hoteli oraz ITP SA – firma dostarczająca najwyższej jakości rozwiązania w zakresie medycyny estetycznej i wellness, dystrybutor urządzeń fitness Technogym. Honorowego patronatu udzieliła wydarzeniu Polska Organizacja Turystyczna. Z kolei serwis Hotele.pl należący do grupy Netmedia został sponsorem konkursu Hotelarz Roku 2014. Laureaci konkursu we wszystkich kategoriach otrzymają pobytowe vouchery weekendowe na nocleg w najciekawszych polskich hotelach.

Szczegóły na www.hoteltrends.pl


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *