Największy poza USA, 300-pokojowy Hampton by Hilton City Center uruchomiony został w Warszawie w drugiej połowie czerwca. To czwarty Hampton w Polsce i drugi w Warszawie, kolejny ruszyć ma na początku przyszłego roku w Jeleniej Górze. Jeszcze przed otwarciem warszawski Hampton by Hilton otrzymał prestiżowy certyfikat LEED Gold Application In Process za rozwiązania proekologiczne.
Hotel należy do austriackiego dewelopera S+B Gruppe, który podpisał już przedwstępną umowę sprzedaży z jednym z europejskich funduszy inwestycyjnych. 17-kondygnacyjny obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Centralnego oferuje parking, centrum fitness, śniadanie w cenie noclegu oraz całodobową strefę z przekąskami. Wyposażenie każdego z 300 pokoi obejmuje m.in. 32-calowy telewizor HD, biurko, ergonomiczne krzesło i specjalnie zaprojektowane na potrzeby tej marki łóżka Clean and Fresh Hampton Bed. Goście podróżujący służbowo będą mogli ponadto korzystać z wydzielonej strefy biznesowej wyposażonej w komputery i drukarki. W całym hotelu dostępny jest ponadto szerokopasmowy internet WiFi. – Jesteśmy dumni z otwarcia tak wyjątkowego obiektu, który dołączy do rodziny hoteli Hampton w Polsce i hotelu Hampton by Hilton Warsaw Airport w stolicy. Odwiedzający Warszawę doświadczą gościnności i najwyższej jakości serwisu Hampton, komfortowego noclegu, gorącego śniadania wliczonego w cenę oraz zawsze pomocnej obsługi, które wpisane są w slogan Hamptonality – twierdzi Phil Cordell, dyrektor ds. wyspecjalizowanej obsługi i manager marki Hampton. Dyrektorem generalnym warszawskiego Hamptona został w grudniu ub.r. Jacek Jasiński. Wcześniej zarządzał pobliskim hotelem Polonia Palace, w którym pracował od 2005 roku, najpierw jako dyrektor F&B, później na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu, a od stycznia 2012 roku jako dyrektor generalny.
Dyrektorem sprzedaży została Agnieszka Kruszka, która od 2005 roku związana była z działem sprzedaży i marketingu Hoteli Warszawskich Syrena (Polonia Palace, Metropol i MDM), a w 2009 roku została kierownikiem działu sprzedaży tych trzech hoteli. Wcześniej przez dwa lata pracowała w hotelu Marriott Warszawa. Jeszcze w zeszłym roku Hampton by Hilton City Center jako pierwszy w Warszawie otrzymał certyfikat LEED Gold Application In Process podczas konkursu CEE Green Building Awards. To swoisty znak jakości „eko” stosowany w budownictwie. Jest on przyznawany obiektom energooszczędnym, wykorzystującym nowoczesne, przyjazne dla środowiska materiały i technologie, realizowanym zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Budynek hotelu eksploatuje 40 proc. mniej energii w porównaniu do standardowych obiektów. Zastosowano w nim także wysokowydajne armatury, zmniejszające zużycie wody bieżącej o 40 proc. Projektantom udało się również zredukować spływ wody deszczowej o 80 proc. w stosunku do obecnych warunków przy ulicy Wspólnej
Hotel należy do austriackiego dewelopera S+B Gruppe, który podpisał już przedwstępną umowę sprzedaży z jednym z europejskich funduszy inwestycyjnych. 17-kondygnacyjny obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Centralnego oferuje parking, centrum fitness, śniadanie w cenie noclegu oraz całodobową strefę z przekąskami. Wyposażenie każdego z 300 pokoi obejmuje m.in. 32-calowy telewizor HD, biurko, ergonomiczne krzesło i specjalnie zaprojektowane na potrzeby tej marki łóżka Clean and Fresh Hampton Bed. Goście podróżujący służbowo będą mogli ponadto korzystać z wydzielonej strefy biznesowej wyposażonej w komputery i drukarki. W całym hotelu dostępny jest ponadto szerokopasmowy internet WiFi. – Jesteśmy dumni z otwarcia tak wyjątkowego obiektu, który dołączy do rodziny hoteli Hampton w Polsce i hotelu Hampton by Hilton Warsaw Airport w stolicy. Odwiedzający Warszawę doświadczą gościnności i najwyższej jakości serwisu Hampton, komfortowego noclegu, gorącego śniadania wliczonego w cenę oraz zawsze pomocnej obsługi, które wpisane są w slogan Hamptonality – twierdzi Phil Cordell, dyrektor ds. wyspecjalizowanej obsługi i manager marki Hampton. Dyrektorem generalnym warszawskiego Hamptona został w grudniu ub.r. Jacek Jasiński. Wcześniej zarządzał pobliskim hotelem Polonia Palace, w którym pracował od 2005 roku, najpierw jako dyrektor F&B, później na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu, a od stycznia 2012 roku jako dyrektor generalny.
Dyrektorem sprzedaży została Agnieszka Kruszka, która od 2005 roku związana była z działem sprzedaży i marketingu Hoteli Warszawskich Syrena (Polonia Palace, Metropol i MDM), a w 2009 roku została kierownikiem działu sprzedaży tych trzech hoteli. Wcześniej przez dwa lata pracowała w hotelu Marriott Warszawa. Jeszcze w zeszłym roku Hampton by Hilton City Center jako pierwszy w Warszawie otrzymał certyfikat LEED Gold Application In Process podczas konkursu CEE Green Building Awards. To swoisty znak jakości „eko” stosowany w budownictwie. Jest on przyznawany obiektom energooszczędnym, wykorzystującym nowoczesne, przyjazne dla środowiska materiały i technologie, realizowanym zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Budynek hotelu eksploatuje 40 proc. mniej energii w porównaniu do standardowych obiektów. Zastosowano w nim także wysokowydajne armatury, zmniejszające zużycie wody bieżącej o 40 proc. Projektantom udało się również zredukować spływ wody deszczowej o 80 proc. w stosunku do obecnych warunków przy ulicy Wspólnej
Dodaj komentarz