Cały czas najpopularniejszą formą zakupu noclegu w polskim hotelu jest rezerwacja telefoniczna - korzysta z niej blisko 60 proc. wszystkich klientów. Przez systemy rezerwacyjne hotele kupuje ok. 15 proc. gości, i to głównie z zagranicy. Większość wykorzystuje je do sprawdzenia oferty, a potem dzwoni lub mailuje bezpośrednio do hotelu.
Takie są wyniki naszej wrześniowej sondy, w której zapytaliśmy o to, jaka jest najpopularniejsza forma rezerwacji pokoju w Twoim hotelu", "jaka część noclegów wykupywana jest za pośrednictwem portali rezerwacyjnych" i "z jakiego serwisu rezerwacyjnego Twoi goście korzystają najczęściej". I okazało się, że bezapelacyjnie króluje telefon - za jego pośrednictwem noclegi rezerwuje 57 proc. gości. Jeśli dodać do tego, że przez własną stronę internetową hotelu robi to kolejne 22 proc. to okazuje się, że ośmiu na dziesięciu klientów kontaktuje się bezpośrednio z hotel [...]
Takie są wyniki naszej wrześniowej sondy, w której zapytaliśmy o to, jaka jest najpopularniejsza forma rezerwacji pokoju w Twoim hotelu", "jaka część noclegów wykupywana jest za pośrednictwem portali rezerwacyjnych" i "z jakiego serwisu rezerwacyjnego Twoi goście korzystają najczęściej". I okazało się, że bezapelacyjnie króluje telefon - za jego pośrednictwem noclegi rezerwuje 57 proc. gości. Jeśli dodać do tego, że przez własną stronę internetową hotelu robi to kolejne 22 proc. to okazuje się, że ośmiu na dziesięciu klientów kontaktuje się bezpośrednio z hotel [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz