W USA ukazało się nowe wydanie przewodnika po hotelarskich opłatach franczyzowych na rok 2009

Przegląd opłat pobieranych przez głównych franczyzodawców w klasie ekonomicznej, średniej i luksusowej ma umożliwić właścicielom hoteli oraz inwestorom łatwe porównanie kosztów franczyzy wielu operatorów jednocześnie. - Koszty te to rekompensata za korzystanie z nazwy i logo sieci, jej tożsamości i wizerunku, procedur i kontroli, marketingu i systemów rezerwacyjnych - mówi Steve Rushmore, prezes i założyciel firmy analitycznej HVS oraz współautor przewodnika. - Przynależność do sieci stwarza pewne korzyści i koszty zarówno dla właściciela hotelu jak i dla samej sieci.
Przewodnik ma dostarczyć niezbędnych informacji dzięki którym właściciel nieruchomości może ustalić całkowity koszt ubezpieczenia oraz bezpośrednio porównywać szacowane koszty franczyzowe, które mogą się bardzo różnić między poszczególnymi markami. Analiza objęła 96 operatorów, w tym 25 z klasy ekonomicznej, 29 ze średniej, oraz 42 z klasy pierwszej. Tegoroczne badania uwzględniły również niektóre nowo powstałe marki, takie jak: Home2 Suites (grupa Hilton), NYLO i XP NYLO. W analizie wzięto również pod uwagę ekskluzywne konsorcja hotelarskie, takie jak: Leading Hotels of the World, Preferred Hotels & Resorts, Preferred Boutique, Summit Hotels & Resorts oraz Sterling Hotels.










Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *