Autor: Łukasz Ochoński
Łukasz Ochoński
Autor jest kierownikiem marketingu w krakowskim trzygwiazdkowym HOTELU ATRIUM
O ile frekwencja w hotelach dwu-, trzy- i czterogwiazdkowych w Krakowie podczas sezonu cieszy właścicieli obiektów, o tyle kończąca się właśnie zima to czas, w którym krakowscy hotelarze dokładają wytężonych starań, by pozyskać gości.
Ubiegły rok był bardzo dobry dla krakowskich hotelarzy dzięki wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej i lepszej niż to bywało
w przeszłości promocji Krakowa jako miasta atrakcyjnego i bezpiecznego dla turystów. Sezon w niektórych krakowskich hotelach rozpoczął się już w marcu i trwał do końca listopada. Nawet grudzień, i to nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia, był czasem, w którym hotelarze mieli pełne ręce pracy.
Najtrudniej jest jednak w okresie styczeń – luty, kiedy to Kraków nie notuje dużej liczby odwiedzających (obchody 60. rocznicy wyzwolenia obozu
w Auschwitz były wyjątkiem). Jak zatem wypełnić hotel przez te dwa, trzy miesiące, jak spowodować, aby obiekt nie przynosił strat lub by dochody choć zrównoważyły koszty? Czym zape [...]
Autor jest kierownikiem marketingu w krakowskim trzygwiazdkowym HOTELU ATRIUM
O ile frekwencja w hotelach dwu-, trzy- i czterogwiazdkowych w Krakowie podczas sezonu cieszy właścicieli obiektów, o tyle kończąca się właśnie zima to czas, w którym krakowscy hotelarze dokładają wytężonych starań, by pozyskać gości.
Ubiegły rok był bardzo dobry dla krakowskich hotelarzy dzięki wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej i lepszej niż to bywało
w przeszłości promocji Krakowa jako miasta atrakcyjnego i bezpiecznego dla turystów. Sezon w niektórych krakowskich hotelach rozpoczął się już w marcu i trwał do końca listopada. Nawet grudzień, i to nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia, był czasem, w którym hotelarze mieli pełne ręce pracy.
Najtrudniej jest jednak w okresie styczeń – luty, kiedy to Kraków nie notuje dużej liczby odwiedzających (obchody 60. rocznicy wyzwolenia obozu
w Auschwitz były wyjątkiem). Jak zatem wypełnić hotel przez te dwa, trzy miesiące, jak spowodować, aby obiekt nie przynosił strat lub by dochody choć zrównoważyły koszty? Czym zape [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz