Sylwia Gilarska-Marczak objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu sieci Qubus Hotel.
Zastępcą dyrektora ds. sprzedaży została Agnieszka Łacna. Sylwia Gilarska-Marczak związana jest z branżą hotelarską od 12 lat. Karierę rozpoczęła we wrocławskim hotelu Holiday Inn (obecnie Scandic) w dziale konferencji i bankietów. Do sieci Qubus Hotel dołączyła w 2004 roku na stanowisku specjalisty ds. marketingu, a później została kieronikiem działu marketingu. W 2008 awansowała na zastępcę dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Agnieszka Łacna z siecią Qubus Hotel związana jest od 8 lat. Absolwentka administracji publicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, swoje doświadczenie w branży hotelarskiej zaczynała zdobywać na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży internetowej w Qubus Hotel. W 2009 roku awansowała na kierownika działu sprzedaży internetowej i centralnej rezerwacji. Do głównych zadań obu nowych dyrektorów należeć będzie planowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej, optymalizacja kanałów dystrybucji oferty w sieci Qubus Hotel oraz utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami i partnerami biznesowymi. Qubus Hotel zarządza obecnie 14 obiektami klasy biznes.
Zastępcą dyrektora ds. sprzedaży została Agnieszka Łacna. Sylwia Gilarska-Marczak związana jest z branżą hotelarską od 12 lat. Karierę rozpoczęła we wrocławskim hotelu Holiday Inn (obecnie Scandic) w dziale konferencji i bankietów. Do sieci Qubus Hotel dołączyła w 2004 roku na stanowisku specjalisty ds. marketingu, a później została kieronikiem działu marketingu. W 2008 awansowała na zastępcę dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Agnieszka Łacna z siecią Qubus Hotel związana jest od 8 lat. Absolwentka administracji publicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, swoje doświadczenie w branży hotelarskiej zaczynała zdobywać na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży internetowej w Qubus Hotel. W 2009 roku awansowała na kierownika działu sprzedaży internetowej i centralnej rezerwacji. Do głównych zadań obu nowych dyrektorów należeć będzie planowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej, optymalizacja kanałów dystrybucji oferty w sieci Qubus Hotel oraz utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami i partnerami biznesowymi. Qubus Hotel zarządza obecnie 14 obiektami klasy biznes.
Dodaj komentarz