W połowie maja w warszawskim hotelu Intercontinental odbyła się 6. Konferencja Inwestycji Hotelowych organizowana przez magazyn „Eurobuild”.
Podczas siedmiu 45-minutowych paneli omówiono takie tematy jak: Rynek hotelowy w Europie i Polsce; Zamki i pałace – jak marzenia przekuć na biznes; Aquapark w hotelu – koszty czy korzyści?; Moda na zdrowie – powstaje nowa nisza; Hotel w biurowcu? hotel w galerii handlowej? – wyzwania i szanse; Zmiany w designie hotelowym; Brand własny – czy to się może udać? Moderatorami dyskusji byli m.in. Kathryn Miller, business developement manager w STR Global, Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL, Alex Kloszewski z Hotels Professionals i Katarzyna Królak z Pure Concept, która poprowadziła panel o budowaniu marki własnej za pomocą profesjonalnych narzędzi strategicznych i marketingowych. Wzięli w nim udział Gheorghe Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę, Tymoteusz Skuza z Puro Hotels, Krzysztof Stęplowski, specjalista w marketingu hotelarskim online i Angelina Gosal z sieci IHG.
W panelu poświęconym tematyce budowy i funkcjonowania hotelu w budynkach mix-used (galerie handlowe, biurowce) prowadzonym przez Janusza Mitulskiego dyskutowano m.in. o tym, jak zarządzać takim wielofunkcyjnym projektem. Zrobić to samemu czy poszukać partnera? Czy marketing centrum handlowego da się połączyć z tym hotelowym, gdy grupa klientów docelowych jest zupełnie różna? Z dyskusji, w której udział wzięli m.in. Małgorzata Morek z Orbisu, Wojciech Popis z Vision Hotel Management i Miłosz Stanisławski z Sound Garden Hotel w Warszawie, wynikało, że funkcje handlowe czy biurowe mogą stanowić doskonałe źródło nowych gości, ale trzeba też umiejętnie wpasować funkcję hotelową w pozostałe, m.in. przez odpowiedni projekt architektoniczny i funkcjonalny. W inauguracyjnym panelu poświęconym rozwojowi rynku w Europie, prowadzonym przez Kathryn Miller, rozmawiali Dirk Bakker, dyrektor działu hotelowego w Colliers International na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, Markus Beike, dyrektor zarządzający Christie+Co. na Niemcy, Austrię i Europę Środkowo-Wschodnią oraz Frederic Le Fichoux z Cushman & Wakefield, odpowiadający za zarządzanie zespołem hotelarskim w Europie Centralnej i Wschodniej. W sekcji dotyczącej zmian w designie hotelowym prowadzonej przez Alexa Kloszewskiego dyskutanci rozmawiali m.in. o tym, jak zaprojektować hotel od nowa po latach. Czy stara bryła z nowym wnętrzem przyciągnie więcej gości? Czy magnesem dla nich będzie designerski wine bar, czy może egzotyczna strefa SPA & wellness? Czy znane nazwiska projektantów przyciągną nowych gości, czyli czy warto zatrudniać „gwiazdy”? W dyskusji brali udział m.in. Anita Rosato, projektantka, która odmieniła ostatnio wnętrza hoteli Bristol a Luxury Collection, a także hoteli Sheraton w kilku stolicach, Magdalena Fedorowicz Boule z pracowni Tremend, Daria Wassermann z firmy Newmore i Tomasz Zajączkowski z Polmaster.
Podczas siedmiu 45-minutowych paneli omówiono takie tematy jak: Rynek hotelowy w Europie i Polsce; Zamki i pałace – jak marzenia przekuć na biznes; Aquapark w hotelu – koszty czy korzyści?; Moda na zdrowie – powstaje nowa nisza; Hotel w biurowcu? hotel w galerii handlowej? – wyzwania i szanse; Zmiany w designie hotelowym; Brand własny – czy to się może udać? Moderatorami dyskusji byli m.in. Kathryn Miller, business developement manager w STR Global, Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL, Alex Kloszewski z Hotels Professionals i Katarzyna Królak z Pure Concept, która poprowadziła panel o budowaniu marki własnej za pomocą profesjonalnych narzędzi strategicznych i marketingowych. Wzięli w nim udział Gheorghe Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę, Tymoteusz Skuza z Puro Hotels, Krzysztof Stęplowski, specjalista w marketingu hotelarskim online i Angelina Gosal z sieci IHG.
W panelu poświęconym tematyce budowy i funkcjonowania hotelu w budynkach mix-used (galerie handlowe, biurowce) prowadzonym przez Janusza Mitulskiego dyskutowano m.in. o tym, jak zarządzać takim wielofunkcyjnym projektem. Zrobić to samemu czy poszukać partnera? Czy marketing centrum handlowego da się połączyć z tym hotelowym, gdy grupa klientów docelowych jest zupełnie różna? Z dyskusji, w której udział wzięli m.in. Małgorzata Morek z Orbisu, Wojciech Popis z Vision Hotel Management i Miłosz Stanisławski z Sound Garden Hotel w Warszawie, wynikało, że funkcje handlowe czy biurowe mogą stanowić doskonałe źródło nowych gości, ale trzeba też umiejętnie wpasować funkcję hotelową w pozostałe, m.in. przez odpowiedni projekt architektoniczny i funkcjonalny. W inauguracyjnym panelu poświęconym rozwojowi rynku w Europie, prowadzonym przez Kathryn Miller, rozmawiali Dirk Bakker, dyrektor działu hotelowego w Colliers International na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, Markus Beike, dyrektor zarządzający Christie+Co. na Niemcy, Austrię i Europę Środkowo-Wschodnią oraz Frederic Le Fichoux z Cushman & Wakefield, odpowiadający za zarządzanie zespołem hotelarskim w Europie Centralnej i Wschodniej. W sekcji dotyczącej zmian w designie hotelowym prowadzonej przez Alexa Kloszewskiego dyskutanci rozmawiali m.in. o tym, jak zaprojektować hotel od nowa po latach. Czy stara bryła z nowym wnętrzem przyciągnie więcej gości? Czy magnesem dla nich będzie designerski wine bar, czy może egzotyczna strefa SPA & wellness? Czy znane nazwiska projektantów przyciągną nowych gości, czyli czy warto zatrudniać „gwiazdy”? W dyskusji brali udział m.in. Anita Rosato, projektantka, która odmieniła ostatnio wnętrza hoteli Bristol a Luxury Collection, a także hoteli Sheraton w kilku stolicach, Magdalena Fedorowicz Boule z pracowni Tremend, Daria Wassermann z firmy Newmore i Tomasz Zajączkowski z Polmaster.
Dodaj komentarz