Najnowszy hotel Best Western w Polsce powstaje w Brzegu, 42 km od Wrocławia, w województwie opolskim. Obiekt z 60 pokojami o podwyższonym standardzie Plus ma zostać otwarty w kwietniu 2015 r. W podpisanie umowy zaangażowana była firma doradcza Hotel Professionals Aleksa Kloszewskiego.
Przyszły Best Western Plus Hotel Brzeg będzie znajdował się w historycznym centrum miasta, będąc jednocześnie częścią centrum handlowego Galeria Brzeg. Dla gości biznesowych przewidziana została przestrzeń konferencyjna z czterema salami. W hotelu znajdzie się również restauracja, lobby bar oraz centrum fitness i 30 miejsc parkingowych. – Jesteśmy bardzo dumni, że firma Hotel Professionals została wybrana na strategicznego doradcę inwestycji w Brzegu. Polski rynek hotelowy dynamicznie się rozwija i widzimy, że coraz więcej prywatnych inwestorów szuka możliwości dołączenia do silnych, międzynarodowych marek, co pomaga osiągnąć sukces ich obiektom. Naszym zdaniem oferta Best Western jest dla nich bardzo dobrym rozwiązaniem – mówi Alex Kloszewski Managing Partner w firmie Hotel Professionals, która działa na rynku od początku tego roku i dla której jest to pierwsza transakcja franczyzowa.
– Bycie częścią największej na świecie rodziny hotelowej jest dla nas dużym atutem. Brzeg to piękne, historyczne miasto, w którym nadal brakuje jednak odpowiedniej bazy hotelowej. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z Best Western Brzeg zyska obiekt na najwyższym, światowym poziomie, na czym skorzystają również jego mieszkańcy. Hotel wzbogaci również ofertę Galerii Brzeg – mówi Maciej Knyrek, dyrektor hotelu. Wcześniej w kontekście tej lokalizacji wymieniano Hilton Worldwide. Gdy Brzeg aspirował do miana Centrum Pobytowego dla drużyn podczas Euro 2012, bazę hotelową miał stanowić nowy hotel Przy Zamku w budowanej w galerii handlowej spółki Energyinvestment. Inwestor zapowiadał wówczas, że będzie tam działał hotel pod marką Hiltona. Jak mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę, ambicją marki jest stworzenie w Polsce sieci o zasięgu ogólnopolskim. – Bardzo więc chcemy być obecni również w mniejszych miastach, w których jest duży potencjał rozwoju. Współpraca z Hotel Professionals daje nam pewność, że ta inwestycja zostanie doskonale zaplanowana i dzięki temu obiekt będzie bardzo cennym nabytkiem w naszym portfolio – dodaje Gheorghe Cristescu. Best Western jest drugą największą siecią hoteli w Polsce. Obecnie oferuje 22 obiekty i prawie 2000 pokoi w trzech standardach: Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier.
Przyszły Best Western Plus Hotel Brzeg będzie znajdował się w historycznym centrum miasta, będąc jednocześnie częścią centrum handlowego Galeria Brzeg. Dla gości biznesowych przewidziana została przestrzeń konferencyjna z czterema salami. W hotelu znajdzie się również restauracja, lobby bar oraz centrum fitness i 30 miejsc parkingowych. – Jesteśmy bardzo dumni, że firma Hotel Professionals została wybrana na strategicznego doradcę inwestycji w Brzegu. Polski rynek hotelowy dynamicznie się rozwija i widzimy, że coraz więcej prywatnych inwestorów szuka możliwości dołączenia do silnych, międzynarodowych marek, co pomaga osiągnąć sukces ich obiektom. Naszym zdaniem oferta Best Western jest dla nich bardzo dobrym rozwiązaniem – mówi Alex Kloszewski Managing Partner w firmie Hotel Professionals, która działa na rynku od początku tego roku i dla której jest to pierwsza transakcja franczyzowa.
– Bycie częścią największej na świecie rodziny hotelowej jest dla nas dużym atutem. Brzeg to piękne, historyczne miasto, w którym nadal brakuje jednak odpowiedniej bazy hotelowej. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z Best Western Brzeg zyska obiekt na najwyższym, światowym poziomie, na czym skorzystają również jego mieszkańcy. Hotel wzbogaci również ofertę Galerii Brzeg – mówi Maciej Knyrek, dyrektor hotelu. Wcześniej w kontekście tej lokalizacji wymieniano Hilton Worldwide. Gdy Brzeg aspirował do miana Centrum Pobytowego dla drużyn podczas Euro 2012, bazę hotelową miał stanowić nowy hotel Przy Zamku w budowanej w galerii handlowej spółki Energyinvestment. Inwestor zapowiadał wówczas, że będzie tam działał hotel pod marką Hiltona. Jak mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę, ambicją marki jest stworzenie w Polsce sieci o zasięgu ogólnopolskim. – Bardzo więc chcemy być obecni również w mniejszych miastach, w których jest duży potencjał rozwoju. Współpraca z Hotel Professionals daje nam pewność, że ta inwestycja zostanie doskonale zaplanowana i dzięki temu obiekt będzie bardzo cennym nabytkiem w naszym portfolio – dodaje Gheorghe Cristescu. Best Western jest drugą największą siecią hoteli w Polsce. Obecnie oferuje 22 obiekty i prawie 2000 pokoi w trzech standardach: Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier.
Dodaj komentarz