lipiec 1967
Biuletyn Informacyjny
Już 42 lata temu "Hotelarz" zwracał uwagę na "newralgiczny punkt współpracy biura podróży z hotelem", a mianowicie na "usługi gastronomii przyhotelowej". Mimo iż i dla biura organizującego wypoczynek grupy turystycznej, i dla hotelu korzystanie z wyżywienia w hotelu jest najkorzystniejszym rozwiązaniem, to jednak "najwięcej konfliktów pomiędzy obu partnerami istnieje w tej właśnie dziedzinie świadczenia usług". "Składa się na to kilka przyczyn, z których najważniejszą są wysokie ceny w gastronomii przyhotelowej (...) Szczególnie drastycznie wygląda ta sprawa, jeśli chodzi o kolacje w lokalach z dancingiem. Grupa przebywa w zakładzie 45 minut do godziny, ale ceny są pobierane z narzutem za >działalność rozrywkową<. Drugi mankament to brak czegoś, co można by nazwać rzetelnością zawodową ze strony kierownictwa zakładów gastronomicznych. Chodzi tu o zestawy poszczególnych posiłków. Serwowane są potrawy droższe w zbyt dużych ilościach, szczególnie jeśli idzie o różnego rodzaju dodatki i napoje. Formalnie, posiłek jest zgodny z limitem podanym przez biuro podróży, a faktycznie turyści wstają od stołu głodni..."lacji, Marriott odnotował
lipiec 1971
W lipcowym wydaniu "Hotelar [...]
Biuletyn Informacyjny
Już 42 lata temu "Hotelarz" zwracał uwagę na "newralgiczny punkt współpracy biura podróży z hotelem", a mianowicie na "usługi gastronomii przyhotelowej". Mimo iż i dla biura organizującego wypoczynek grupy turystycznej, i dla hotelu korzystanie z wyżywienia w hotelu jest najkorzystniejszym rozwiązaniem, to jednak "najwięcej konfliktów pomiędzy obu partnerami istnieje w tej właśnie dziedzinie świadczenia usług". "Składa się na to kilka przyczyn, z których najważniejszą są wysokie ceny w gastronomii przyhotelowej (...) Szczególnie drastycznie wygląda ta sprawa, jeśli chodzi o kolacje w lokalach z dancingiem. Grupa przebywa w zakładzie 45 minut do godziny, ale ceny są pobierane z narzutem za >działalność rozrywkową<. Drugi mankament to brak czegoś, co można by nazwać rzetelnością zawodową ze strony kierownictwa zakładów gastronomicznych. Chodzi tu o zestawy poszczególnych posiłków. Serwowane są potrawy droższe w zbyt dużych ilościach, szczególnie jeśli idzie o różnego rodzaju dodatki i napoje. Formalnie, posiłek jest zgodny z limitem podanym przez biuro podróży, a faktycznie turyści wstają od stołu głodni..."lacji, Marriott odnotował
lipiec 1971
W lipcowym wydaniu "Hotelar [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz