LOT razem z fundacją Warsaw Destination Alliance, skupiającą stołeczne hotele 5-gwiazdkowe, przedstawił ofertę promocyjną "Wonders of Warsaw - WOW" mającą na celu ściągnięcie do Warszawy weekendowych turystów.
Poprzez stronę LOT-u oraz HRC.com osoby zainteresowane spędzeniem weekendu w Warszawie będą miały możliwość zakupu całego pakietu obejmującego przelot z jednego z 19 miast w Europie oraz dwa noclegi ze śniadaniem. Gość dokonujący zakupu będzie miał do wyboru jeden z sześciu
5-gwiazdkowych hoteli: InterContinental, Jan III Sobieski, Polonia Palace, Radisson BLU, Marriott oraz Mamaison Le Regina. Ceny pakietów wynoszą: dla jednej osoby - 280 euro, dla dwóch 430 euro. Nieco drożej będzie w w hotelu Le Regina - 300 i 450 euro. Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób uprawiających modny tzw. City Breaks, czyli spędzanie weekendów w różnych miastach Europy. Pakiety można kupować tylko on-line. Internet będzie też jedynym kanałem promowania tej oferty. Sprzedaż pakietów rozpoczyna się 15 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Przedstawiciele LOT uznają za sukces wzrost liczby pasażerów na objętych akcją trasach o 7 proc. Organizatorzy akcji nie wykluczają jej nowych edycji o innych porach roku. Dotychczas w Polsce nie konstruowano tego typu pakietów, które od wielu lat są standardem w wielu europejskich miastach.
Poprzez stronę LOT-u oraz HRC.com osoby zainteresowane spędzeniem weekendu w Warszawie będą miały możliwość zakupu całego pakietu obejmującego przelot z jednego z 19 miast w Europie oraz dwa noclegi ze śniadaniem. Gość dokonujący zakupu będzie miał do wyboru jeden z sześciu
5-gwiazdkowych hoteli: InterContinental, Jan III Sobieski, Polonia Palace, Radisson BLU, Marriott oraz Mamaison Le Regina. Ceny pakietów wynoszą: dla jednej osoby - 280 euro, dla dwóch 430 euro. Nieco drożej będzie w w hotelu Le Regina - 300 i 450 euro. Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób uprawiających modny tzw. City Breaks, czyli spędzanie weekendów w różnych miastach Europy. Pakiety można kupować tylko on-line. Internet będzie też jedynym kanałem promowania tej oferty. Sprzedaż pakietów rozpoczyna się 15 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Przedstawiciele LOT uznają za sukces wzrost liczby pasażerów na objętych akcją trasach o 7 proc. Organizatorzy akcji nie wykluczają jej nowych edycji o innych porach roku. Dotychczas w Polsce nie konstruowano tego typu pakietów, które od wielu lat są standardem w wielu europejskich miastach.
Dodaj komentarz