Szesnaście załóg wystawili hotelarze i firmy z branży HoReCa w XII Ogólnopolskich Regatach Hotelarzy Polish Prestige Hotels & Resorts, które odbyły się w dniach 8–10 maja w Mikołajkach. Nasza redakcja jak co roku objęła imprezę patronatem medialnym i wystawiła swoją ekipę, ale nie wygrała.
Niestety wylosowany numer 13 żaglówki klasy Omega nie przyniósł szczęścia załodze „Hotelarza”, która połączyła siły na łódce z firmą Drotex. Przepadliśmy gdzieś w połowie stawki. Najlepszymi umiejętnościami żeglarskimi wykazała się załoga hotelu Amax z Mikołajek. Wygrała ona w kategorii hoteli zrzeszonych w PPH&R z ekipami hoteli Warszawa z Augustowa, Bryza z Juraty, Sport z Bełchatowa, Krynica z Krynicy-Zdroju (Elbest Hotels), Haston City Hotel z Wrocławia oraz biurem fundacji PPH&R. Hotel Amax, w którym nocowali żeglarze, w przypadku zawodów „nie popisał się” gościnnością, wystawiając silny skład, który co roku wygrywa regaty. Cóż, z drugiej strony po prostu najlepiej znają swój akwen, skoro regaty odbywają się praktycznie przy hotelu. Drugie miejsce w tej kategorii zajęli przedstawiciele hotelu Warszawa, a na trzecim miejscu znalazła się ekipa Haston City Hotel. W klasyfikacji obiektów niezrzeszonych o pierwsze miejsce walczyły: hotele Robert’s Port i Mazurski Dworek, obydwa z Mikołajek, Mercure Resort & Spa z Mrągowa oraz przedstawiciele firm: Profitroom, Drotex, Ecolab, Bartbo oraz nasza redakcja (reprezentowana przez Stefana Wrońskiego). W tej kategorii wygrała załoga Mercure Mrągowo Resort & Spa, drugie miejsce zajął hotel Robert's Port ze swoją załogą nr 1, a na miejscu trzecim uplasowała się załoga nr 2 Robert`s Port. Poza zmaganiami na wodzie, na uczestników czekały liczne atrakcje także na lądzie, m.in. rodeo, strzelnica i gladiatorzy. – Cieszymy się, że każda kolejna edycja coraz bardziej integruje uczestników, jest też świetną okazją do nawiązywania nowych relacji – zarówno z hotelarzami, jak i firmami zewnętrznymi – mówi Monika Trojan, specjalista ds. marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels. W tym roku możliwe były również rejsy ekskluzywnym jachtem Nautica 1000. Wieczorna gala oraz kolacja miały miejsce na statku „Gałczyński”, podczas krajoznawczego rejsu po okolicznych jeziorach. Sponsorami tegorocznych regat byli: Fabryka Materaców Relaks z Chojnic, Ecolab – dostawca chemii profesjonalnej, Bartbo – organizator imprez integracyjnych dla firm, Delphia Yachts – producent jachtów, a także Radio Zet.
Niestety wylosowany numer 13 żaglówki klasy Omega nie przyniósł szczęścia załodze „Hotelarza”, która połączyła siły na łódce z firmą Drotex. Przepadliśmy gdzieś w połowie stawki. Najlepszymi umiejętnościami żeglarskimi wykazała się załoga hotelu Amax z Mikołajek. Wygrała ona w kategorii hoteli zrzeszonych w PPH&R z ekipami hoteli Warszawa z Augustowa, Bryza z Juraty, Sport z Bełchatowa, Krynica z Krynicy-Zdroju (Elbest Hotels), Haston City Hotel z Wrocławia oraz biurem fundacji PPH&R. Hotel Amax, w którym nocowali żeglarze, w przypadku zawodów „nie popisał się” gościnnością, wystawiając silny skład, który co roku wygrywa regaty. Cóż, z drugiej strony po prostu najlepiej znają swój akwen, skoro regaty odbywają się praktycznie przy hotelu. Drugie miejsce w tej kategorii zajęli przedstawiciele hotelu Warszawa, a na trzecim miejscu znalazła się ekipa Haston City Hotel. W klasyfikacji obiektów niezrzeszonych o pierwsze miejsce walczyły: hotele Robert’s Port i Mazurski Dworek, obydwa z Mikołajek, Mercure Resort & Spa z Mrągowa oraz przedstawiciele firm: Profitroom, Drotex, Ecolab, Bartbo oraz nasza redakcja (reprezentowana przez Stefana Wrońskiego). W tej kategorii wygrała załoga Mercure Mrągowo Resort & Spa, drugie miejsce zajął hotel Robert's Port ze swoją załogą nr 1, a na miejscu trzecim uplasowała się załoga nr 2 Robert`s Port. Poza zmaganiami na wodzie, na uczestników czekały liczne atrakcje także na lądzie, m.in. rodeo, strzelnica i gladiatorzy. – Cieszymy się, że każda kolejna edycja coraz bardziej integruje uczestników, jest też świetną okazją do nawiązywania nowych relacji – zarówno z hotelarzami, jak i firmami zewnętrznymi – mówi Monika Trojan, specjalista ds. marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels. W tym roku możliwe były również rejsy ekskluzywnym jachtem Nautica 1000. Wieczorna gala oraz kolacja miały miejsce na statku „Gałczyński”, podczas krajoznawczego rejsu po okolicznych jeziorach. Sponsorami tegorocznych regat byli: Fabryka Materaców Relaks z Chojnic, Ecolab – dostawca chemii profesjonalnej, Bartbo – organizator imprez integracyjnych dla firm, Delphia Yachts – producent jachtów, a także Radio Zet.
Dodaj komentarz