Joanna Płauszewska-Deka, dotychczasowa dyrektor sprzedaży i marketingu w Grupie Satoria, przeszła do DoubleTree by Hilon Łódź na takie samo stanowisko.
Odpowiedzialna jest za tworzenie i realizację polityki ofertowej hotelu, a także za planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych obiektu. Joanna Płauszewska-Deka związana jest z branżą hotelarską od 1998 roku. Karierę zawodową zaczynała w łódzkim w Grand Hotelu, potem pracowała w Warszawie m.in. jako koordynator ds. grup i konferencji w hotelach Starwood, senior sales manager w Courtyard by Marriott i Intercontinental, a od roku 2009 w Satoria Group S.A. na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu sieci. Jest absolwentką geografii turystyki i hotelarstwa na Uniwersytecie Łódzkim. DoubleTree by Hilton Łódź z 200 pokojami i centrum konferencyjnym, które razem z przylegającymi halami byłej Wytwórni Filmów Fabularnych tworzy przestrzeń konferencyjno- wystawienniczą o powierzchni 4,5 tys. mkw., otwarty został w lipcu 2013 roku.
Odpowiedzialna jest za tworzenie i realizację polityki ofertowej hotelu, a także za planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych obiektu. Joanna Płauszewska-Deka związana jest z branżą hotelarską od 1998 roku. Karierę zawodową zaczynała w łódzkim w Grand Hotelu, potem pracowała w Warszawie m.in. jako koordynator ds. grup i konferencji w hotelach Starwood, senior sales manager w Courtyard by Marriott i Intercontinental, a od roku 2009 w Satoria Group S.A. na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu sieci. Jest absolwentką geografii turystyki i hotelarstwa na Uniwersytecie Łódzkim. DoubleTree by Hilton Łódź z 200 pokojami i centrum konferencyjnym, które razem z przylegającymi halami byłej Wytwórni Filmów Fabularnych tworzy przestrzeń konferencyjno- wystawienniczą o powierzchni 4,5 tys. mkw., otwarty został w lipcu 2013 roku.
Dodaj komentarz