Focus Premium w Inowrocławiu

W Inowrocławiu z początkiem maja ruszył 4-gwiazdkowy hotel Focus Premium z 34 pokojami. To szósty hotel należący do polskiej sieci Focus Hotels, ale pierwszy w ramach nowej marki Focus Premium w standardzie 4-gwiazdkowym. To także pierwszy w Inowrocławiu obiekt sieciowy.



Hotel położony jest w centrum miasta, w odległości 1,5 kilometra od jednej z największych tężni solankowych w Europie. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w zestawy do parzenia kawy i herbaty oraz bezpłatny dostęp do internetu. Kilka pokoi posiada także własny taras. Hotel dysponuje salą konferencyjną o powierzchni 100 mkw., a dla klientów biznesowych przygotowano tzw. business corner z komputerami i drukarką. Goście Focus Premium mogą korzystać bezpłatnie z sauny, siłowni i mini tężni. W hotelu znajduje się również restauracja Saline, bar i salon kosmetyczny. Pokój bez śniadania kosztuje 149 zł (śniadanie 35 zł, parking 35 zł). Dzieci do 18 lat kwaterowane są z rodzicami bezpłatnie. – Inowrocław wpisany jest na polską listę uzdrowisk, więc spodziewamy się nie tylko gości biznesowych, ale również turystów indywidualnych korzystających z uroków tego miasta – mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu sieci Focus Hotels. Focus Hotels to sieć hoteli biznesowych, której 3- i 2-gwiazdkowe obiekty działają w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy i Chorzowie. Właścicielem jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych grupa kapitałowa Immobile S.A. Grupą docelową sieci są goście indywidualni podróżujący w celach biznesowych. Sieć rozwija się przez budowę własnych hoteli, a także przez umowy dzierżawy i o zarządzanie, tak jak jest to w przypadku hotelu w Inowrocławiu, którego właścicielem jest Paweł Kowalski, przedsiębiorca prowadzący tam firmę Ter Kol z branży budowlanej.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *