Nowy, polski serwis rezerwacyjny

Na rynku zadebiutował nowy serwis bookingowy - FaceBooking.org, który umożliwi gościom rezerwację z poziomu konta na Facebooku, a hotelarzom - przygotowanie spersonalizowanej oferty. System rezerwacji dla użytkowników jest prosty i nie wymaga posiadania karty, wystarczy profil w popularnym serwisie społecznościowym. Pomysłodawcy serwisu stawiają za cel zapewnienie nowoczesnego kanału rezerwacji online również małym, kameralnym hotelom lub pensjonatom. Klient będzie mógł zabukować swój pobyt w wybranym obiekcie, a następnie wskazać czy chce zapłacić zaraz po dokonaniu rezerwacji, przelewem on-line, czy też chce uiścić opłatę na miejscu. - Poprzez innowacyjne połączenie systemu rezerwacyjnego, panelu do zarządzania hotelem i aplikacji społecznościowej ułatwiamy świadczenie usług, wspieramy hotelarzy w ich pracy oraz umożliwiamy łatwiejszą i spersonifikowaną komunikację gospodarzy i gości – wylicza Filip Bloch, CEO serwisu FaceBooking.org. Nocleg spersonalizowany Dzięki FaceBooking.org hotele mogą lepiej przygotować się na przyjazd każdego gościa oraz dopasować ofertę do jego profilu, znanego dzięki Facebookowi. – Hotel będzie mógł poznać upodobania swoich gości jeszcze przed przyjazdem, a tym samym dostosować pobyt do konkretnej osoby, np. zapalonego sportowca, fana muzyki, czy kochającej kwiaty romantyczki - mówi Filip Bloch. - Dzięki drobnym zabiegom klient poczuje się bardziej indywidualnie i komfortowo oraz z dużym prawdopodobieństwem będzie polecał obiekt swoim znajomym, także w portalach społecznościowych. Jak wskazują badania rynkowe, personalizacja pobytu gościa to trend oczekiwany przez większość respondentów. Według tegorocznego badania przeprowadzonego przez InterContinental Hotels Group (IHG), aż 6 na 10 podróżujących uważa, że dzięki dopasowaniu usług hotelu do danego gościa, pobyt w obiekcie będzie znacznie przyjemniejszy. Młodsi podróżujący (18-34) byliby zainteresowani np. dostępem do ulubionych filmów czy muzyki, podczas gdy goście powyżej 65 roku życia interesują się menu dopasowanym do ich potrzeb zdrowotnych. Aplikacja w pakiecie Wraz z system do rezerwacji FaceBooking.org oddaje hotelarzom bezpłatną aplikację mobilną. Face Booking App, prosta w obsłudze i intuicyjna, pozwala na atrakcyjną prezentację oferty hotelu bezpośrednio na smartfonach gości, umożliwia szybkie i proste zamawianie usług dodatkowych, oferowanych przez hotel, oraz pozwala umieszczać dodatkowe informacje na temat zabytków i atrakcji w okolicy.  Aplikacja, dostępna na iOs i Androida, a wkrótce również na Windows Phone, oddawana jest bezpłatnie wszystkim hotelom uczestniczącym w programie. W drugiej połowie roku twórcy portalu oddadzą hotelarzom system do zarządzania ceną i dostępnością miejsc noclegowych (channel management), który dla małych obiektów będzie przepustką do świata online. Dostęp do panelu FaceBooking.org pozwali na skuteczne zarządzanie kilkoma kanałami dystrybucji z każdego miejsca na świecie, na komputerze czy smartfonie.  System może być spięty z wewnętrznym systemem hotelowym, albo stanowić samodzielne narzędzie sprzedaży. Korzystanie z niego nie wymaga żadnych opłat. Portal pobiera prowizję tylko od zrealizowanych rezerwacji – 10% od rezerwacji przez FaceBooking.org, 2% od rezerwacji zrealizowanych przez CRM z innych portali. Baza hoteli FaceBooking.org stale rośnie. - Pracujemy nad stałym zwiększaniem bazy noclegowej. Kontaktujemy się także z właścicielami schronisk, apartamentów, czy małych, rodzinnych obiektów, które do tej pory nie wykorzystywały potencjału nowych technologii w dziedzinie zwiększania sprzedaży – dodaje Filip Bloch.  W tej chwili zespół portalu koncentruje się na dużych ośrodkach miejskich w całej Polsce. Do końca maja zamierzają uzupełnić spersonifikowane dane prawie 10 tys. hoteli zgromadzonych w bazie. W czerwcu ruszy kampania reklamowa nowego portalu. Facebooking.org to projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *