13 maja w hotelu Intercontinental odbędzie się 6. Konferencja Inwestycji Hotelowych. Czy magnesem przyciągającym zarówno zagranicznych, jak i krajowych gości będą np. unikatowe butikowe hotele zlokalizowane w dawnych zamkach albo hotele z aquaparkami i źródłami termalnymi?
Jak zdobyć nowych klientów i zainwestować dokładnie tam gdzie trzeba? A może warto przyjrzeć się nowoczesnym sanatoriom? Odpowiedzi na te i wszystkie inne pytania udzielą goście zaproszeni na 6. Konferencję Inwestycji Hotelowych Eurobuild. Podczas Konferencji poruszane będą takie zagadnienia jak:
• U NAS TEŻ JEST DOBRZE – prezentacja rynku hotelowego w Europie i panel dyskusyjny
• ZAMKI I PAŁACE – jak marzenia przekuć na biznes
• AQUAPARK W HOTELU – koszty czy korzyści?
• MODA NA ZDROWIE – powstaje nowa nisza
• HOTEL W BIUROWCU? Hotel w galerii handlowej?
• ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY… w designie hotelowym
• WŁASNY BRAND – czy to się może udać?
Jak zdobyć nowych klientów i zainwestować dokładnie tam gdzie trzeba? A może warto przyjrzeć się nowoczesnym sanatoriom? Odpowiedzi na te i wszystkie inne pytania udzielą goście zaproszeni na 6. Konferencję Inwestycji Hotelowych Eurobuild. Podczas Konferencji poruszane będą takie zagadnienia jak:
• U NAS TEŻ JEST DOBRZE – prezentacja rynku hotelowego w Europie i panel dyskusyjny
• ZAMKI I PAŁACE – jak marzenia przekuć na biznes
• AQUAPARK W HOTELU – koszty czy korzyści?
• MODA NA ZDROWIE – powstaje nowa nisza
• HOTEL W BIUROWCU? Hotel w galerii handlowej?
• ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY… w designie hotelowym
• WŁASNY BRAND – czy to się może udać?
Dodaj komentarz