Internetowe biuro podróży Tripsta.pl należące do Travelplanet24 w połowie marca wycofało ze swojej oferty dodatkowe usługi obejmujące rezerwację hoteli. Firma skoncentruje się na rozwoju i udoskonaleniu systemu rezerwacji biletów linii lotniczych.
Jak informuje firma, „w związku z potrzebą jak najefektywniejszego zaspokojenia potrzeb obecnych i przyszłych klientów, a także w odpowiedzi na wysoką konkurencyjność i rozwój technologiczny rynku internetowych biur podróży, Tripsta.pl skoncentruje się na najbardziej perspektywicznych dziedzinach swojej działalności”. – Aktualnie chcemy rozwijać to, co jest naszą najmocniejszą stroną, czyli system rezerwacji biletów lotniczych online i poszerzać swoją międzynarodową działalność na kluczowych rynkach – informuje Philipp Brinkmann, dyrektor zarządzający Tripsta.pl.
Jak informuje firma, „w związku z potrzebą jak najefektywniejszego zaspokojenia potrzeb obecnych i przyszłych klientów, a także w odpowiedzi na wysoką konkurencyjność i rozwój technologiczny rynku internetowych biur podróży, Tripsta.pl skoncentruje się na najbardziej perspektywicznych dziedzinach swojej działalności”. – Aktualnie chcemy rozwijać to, co jest naszą najmocniejszą stroną, czyli system rezerwacji biletów lotniczych online i poszerzać swoją międzynarodową działalność na kluczowych rynkach – informuje Philipp Brinkmann, dyrektor zarządzający Tripsta.pl.
Dodaj komentarz