Hotel Anders z początkiem marca należy już do elitarnego grona hoteli luksusowych - a tych na Warmii i Mazurach wciąż jest niewiele. Gruntowna modernizacja obiektu została doceniona przez Departament Turystyki Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Marszałkowskiego, który przyznał mu czwartą gwiazdkę. Zarówno wnętrza hotelu jak i obiekty rekreacyjne należące do niego przeszły metamorfozę.
Hotel zdecydował się na udział w programie Hotel Przyjazny Matce i Dziecku - dziesięć pokoi zostało przystosowanych do pobytu rodzin z dziećmi. Odremontowano m.in. basen, sauny oraz wnętrza restauracyjne. Obiekt wzbogacił się również o sale konferencyjne, kręgielnię, boiska do squasha, korty tenisowe, klub nocny i nowoczesne centrum SPA. Najnowsze usługi hotelu, które bezpośrednio wiążą się z podwyższeniem standardu, to także usługa boya hotelowego, zestawy do kawy i herbaty dostępne w pokojach oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Zastosowano też coraz modniejszy ostatnio marketing zapachowy - w zależności od miejsca w hotelu emitowane są specjalnie dobrane zapachy. - Dobre trzy gwiazdki to często lepsze rozwiązanie niż słabe cztery - słyszałem wielokrotnie i mocno się nad tym zastanawiałem - mówi Tomasz Dowgiałło, Dyrektor Generalny Hotelu Anders. - Jednak po wprowadzonych udogodnieniach, nowych usługach, bardzo dużym doświadczeniu zdobytym przez 15 lat działalności hotelu zdecydowaliśmy, że nasze możliwości są wystarczające, aby utrzymać standard bardzo mocnych czterech gwiazdek"
Hotel zdecydował się na udział w programie Hotel Przyjazny Matce i Dziecku - dziesięć pokoi zostało przystosowanych do pobytu rodzin z dziećmi. Odremontowano m.in. basen, sauny oraz wnętrza restauracyjne. Obiekt wzbogacił się również o sale konferencyjne, kręgielnię, boiska do squasha, korty tenisowe, klub nocny i nowoczesne centrum SPA. Najnowsze usługi hotelu, które bezpośrednio wiążą się z podwyższeniem standardu, to także usługa boya hotelowego, zestawy do kawy i herbaty dostępne w pokojach oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Zastosowano też coraz modniejszy ostatnio marketing zapachowy - w zależności od miejsca w hotelu emitowane są specjalnie dobrane zapachy. - Dobre trzy gwiazdki to często lepsze rozwiązanie niż słabe cztery - słyszałem wielokrotnie i mocno się nad tym zastanawiałem - mówi Tomasz Dowgiałło, Dyrektor Generalny Hotelu Anders. - Jednak po wprowadzonych udogodnieniach, nowych usługach, bardzo dużym doświadczeniu zdobytym przez 15 lat działalności hotelu zdecydowaliśmy, że nasze możliwości są wystarczające, aby utrzymać standard bardzo mocnych czterech gwiazdek"
Dodaj komentarz