Jury, w którego skład weszło ponad 20 ekspertów z rynku hotelarskiego, doceniło jego harmonijną architekturę naturalnie wtopioną w otoczenie, nowoczesne wnętrza oraz kompleksowość oferty. Narvil z dużą przewagą wyprzedził poznański Blow Up Hall 50 50 i łódzki DoubleTree by Hilton.
I deą konkursu Hotel z Pomysłem jest przedstawianie najciekawszych rozwiązań architektonicznych, pomysłów o dużych walorach estetycznych i jednocześnie funkcjonalnych, promowanie inicjatyw łączących najnowsze trendy z zakresu architektury, designu i zarządzania ze specyfiką polskiego rynku. Dlatego głównym kryterium, jakim kierują się członkowie jury, oceniający obiekty zgłoszone do konkursu, jest szeroko rozumiany POMYSŁ, jaki hotel ma na siebie i na swoją obecność na rynku noclegowym. Kryterium jest elastyczne i dla każdegoów POMYSŁ na hotel może oznaczać coś innego. Ale najlepsze pomysły są łatwo rozpoznawalne. I chociaż w tegorocznej edycji jurorzy mieli wyjątkowo dużo pracy, bo musieli przyjrzeć się ponad setce obiektów i ocenić, czy są one dobrze „wymyślone”, to jednak kilkanaście nazw przewijało się stale. Z drugiej strony – ponieważ każdy juror miał dyspozycji 10 głosów, grono wymienianych obiektów było bardzo szerokie, tak jak szerokie jest kryterium konkursu i jak wiele pomysłów można rozpoznać w polskich obiektach, co dobrze świadczy o tym rynku. Ostatecznie nasze jury – a bardziej kompetentne trudno sobie wyobrazić, bo składa się ono z architektów, specjalizujących się w projektowaniu hoteli, doradców hotelarskich, przedstawicieli organizacji branżowych, właścicieli i dyrektorów obiektów hotelowych oraz najlepszych ekspertów branżowych – wybrało najlepsze POMYSŁY na hotele. Zbiorowa mądrość tego grona wskazała zwycięzcę…
NARVIL CONFERENCE & SPA – architektura wtopiona w krajobraz
Czym urzekł jurorów ten położony nad Narwią w Serocku 4-gwiazdkowy hotel z ponad 330 pokojami, zaprojektowany przez pracownię KM Rubaszkiewicz? „Umiejętność rozdysponowania przestrzennego bardzo dużej liczby pokoi w organicznej bryle, wtapiającej się w krajobraz w sposób łagodny, nienachalny, świadczy o wysokich umiejętnościach projektanta” Anna Król, CKK Architekci. „Odważna kompozycja architektoniczna, umiejętnie wkomponowana w otoczenie, oryginalny wystrój centrum konferencyjnego oraz unikatowe zabiegi SPA” Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. „Bardzo ciekawa elewacja, doskonale współgrająca z otoczeniem. Nowoczesne, jasne wnętrza z przepięknymi widokami” Agata Abramczuk, architekt wnętrz w firmie Madama.
„To miejsce, które od początku miało pomysł na siebie, oparty na bliskim kontakcie z naturą. Symbolem hotelu jest woda i ten motyw przewija się w każdym jego aspekcie, włącznie z nazewnictwem wszystkich części hotelu nawiązującym do rzek, mórz i oceanów” Rafał Szubstarski, „Hotelarz”. „Symbol wody mocno jest eksponowany w hotelu, co uwidacznia się w przygotowanej ofercie, nie tylko części SPA. Ciekawa aranżacja hotelu oraz bogata infrastruktura konferencyjna pozwala na tworzenie wielu ciekawych i atrakcyjnych ofert dla grup zorganizowanych” Anita Bajdalska, firma Manager SPA.
Bo Narvil to przede wszystkim hotel konferencyjny, a jego architektura i cały umiejętnie zrealizowany pomysł na siebie służyć ma ściągnięciu gości z tego segmentu. „To odpowiedź na wciąż wysokie zapotrzebowanie na centra konferencyjne wokół Warszawy. Świetne położenie nad Narwią i nietuzinkowy design powinien przyciągać klientów konferencyjnych przez wiele lat” Marcin Dragan, Profitroom. „Lokalizacja blisko Warszawy sprawia, że jest to ciekawa alternatywa dla obiektów konferencyjnych i biznesowych w stolicy. Model biznesowy został tu zrealizowany z wyjątkowym smakiem” Krzysztof Stęplowski, ekspert ds. marketingu internetowego w hotelarstwie.
„Bardzo dobrym pomysłem tego miejsca jest połączenie i umiejętne wykorzystanie trzech istotnych czynników – bliskości Warszawy, kontaktu z naturą i możliwości organizacji każdej konferencji połączonej z integracją” Elżbieta Nitsze, Elbest.
WYNIKI KONKURSU „Hotel z Pomysłem 2013”
Czyli generalnie: „bardzo ciekawa bryła architektoniczna hotelu, nawiązująca do natury i wypoczynku, połączona z profesjonalnym centrum konferencyjnym na najwyższym poziomie” Andrzej Przeniosło, hotel Warszawianka. „Kompleksowość oferty, zwłaszcza pod kątem klienta konferencyjnego” Jacek Stasikowski, Meeting.pl. „Oryginalna architektura w połączeniu z zastosowaniem nowoczesnych technologii i doskonałej jakości materiałów wykończeniowych pozwoliły stworzyć właścicielom prawdziwie wyjątkowy obiekt. Unikalny, nie tylko w skali kraju, ale i w naszej części Europy” Krzysztof Gonciarek, członek zarządu PWS ProMedia, wydawcy „Hotelarza”. „Lider w najcięższej wadze”, podsumowuje Janusz Mitulski z Horwath HTL. O drugie miejsce zaciekle walczyły dwa hotele z bardzo wyrazistymi i przemyślanymi pomysłami, które zapewne w każdej innej edycji tego konkursu miałyby szansę na zwycięstwo. Ostatecznie obydwa zajęły drugie miejsce.
DOUBLETREE BY HILTON – pomnik polskiego kina
200-pokojowy hotel uruchomiony przy byłej Wytwórni Filmów Fabularnych w Łodzi, nazywanej „polskim Hollywood”, umiał nawiązać do tej historii projektem pracowni Kuryłowicz & Associates. Fasadę budynku pokrywa kadr z pierwszego polskiego filmu powojennego „Zakazane piosenki”, w korytarzach hotelu znajdują się zdjęcia z filmów, które były kręcone w łódzkich halach filmowych, a basen zdobią mozaiki z kadrów etiudy Romana Polańskiego „Dwaj ludzie z szafą”. „Fantastyczny hotel z pomysłem. Mariaż filmowych tradycji Łodzi z wysmakowaną elegancją marki Hilton. Idealnie wkomponowany w otoczenie, jakim są hale łódzkiej «Filmówki». Niesłychana dbałość o szczegóły widoczna jest wszędzie, włącznie z basenem.
Wszystko jest doskonale przemyślane i z wielką starannością wykonane” Anita Bajdalska. „Spójny, «filmowy» pomysł naturalnie wynikający z lokalizacji i przejawiający się w każdym detalu: od fasady przez lobby i korytarze po basen, włącznie z własnym kinem” Rafał Szubstarski. „Bardzo doceniam pomysł na elewację. Zdjęcie filmowe pokazane nie wprost, a poprzez grafikę bardzo dużych pikseli też jest dowodem spójności genius loci oraz formy architektonicznego przekazu budowli” Anna Król.
„Udana aranżacja nawiązująca do łódzkiej tradycji” Krzysztof Gonciarek. „Starannie zaprojektowane wnętrza. Nowoczesne materiały wykończeniowe nadają wysoką klasę. Przestronne, jasne pokoje z meblami najlepszych marek godnie się prezentują” Agata Abramczuk. „Za pomysł i konsekwencję wykorzystania w hotelu motywów związanych z kinem i filmem oraz za niezwykły design i architekturę hotelu zorientowanego na biznes” Alex Kloszewski, Hotel Professionals. „Za stworzenie pierwszego w mieście hotelu mogącego konkurować z Andelsem” Adam Konieczny, Christie+Co.
BLOW UP 50 50 – technologia i sztuka
5-gwiazdkowy Blow Up z 22 pokojami ulokowany w Starym Browarze w Poznaniu sam siebie określa nie tyle hotelem, co interaktywnym dziełem sztuki, oferując „połączenie luksusu, innowacyjnej technologii oraz osobistego eksperymentu artystycznego”. Niewątpliwie nie można mu odmówić oryginalnego pomysłu wyróżniającego go w branży hotelarskiej, np. zamiast klucza gościom wręczany jest iPhone, umożliwiający znalezienie pokoju (nie mają one numerów) i otwarcie nim drzwi.
„Za supernowoczesność oprawioną industrialnymi cegłami w Starym Browarze” Jan Wróblewski, Zdrojowa Invest. „Innowacyjność technologiczna systemu obsługi gości oraz awangardowy wystrój” Bartłomiej Walas. „Za kolejny frapujący popis stylistycznego dialogu między ceglaną, industrialną architekturą i scenograficznym wystrojem” Igor Galas, PRC Architekci. „Świetnie przemyślany i zaprojektowany hotel. Awangardowy design” Agata Abramczuk. „Idealnie spełnia kryterium «Hotelu z Pomysłem». Ten hotel ma pomysł na siebie, ma ideę, którą głosi i zachowuje jej spójność z rzeczywistością” Anna Król.
„Za odwagę inwestorską wykraczającą poza zdrowy ekonomiczny rozsądek. Trudno pozostać wobec tego hotelu obojętnym” Dariusz Winnicki, Perfect Hotel. „Zachwycali się nim wszyscy – architekci, artyści, światowe media określające obiekt w Poznaniu mianem «najbardziej futurystycznego hotelu na świecie». Blow Up jest jak kaprys milionera, sama Grażyna Kulczyk podkreśla, że nie jest to projekt czysto biznesowy, a nocleg tutaj to jak noc spędzona w galerii sztuki współczesnej – co doskonale oddaje ducha i charakter tego obiektu” Krzysztof Gonciarek.
POLONIA PALACE – przywrócona świetność
Na podium tegorocznej edycji znalazł się również obchodzący w ubiegłym roku swoje 100-lecie hotel Polonia Palace w Warszawie, który po generalnym remoncie sprzed kilku lat odzyskał swój blask i miejsce na hotelarskiej mapie Warszawy. Nie mogli tego nie zauważyć jurorzy naszego konkursu. „Nie mamy w Polsce zbyt wielu hoteli z długą tradycją. Do tego niektóre z nich są przez inwestorów tak przebudowywane, że z ich historycznymi odpowiednikami mają wspólną tylko fasadę i lokalizację. Podczas kapitalnego remontu, jaki przeszła Polonia, zachowano klimat wielkomiejskiego hotelu sprzed stu lat” Zbigniew Adamów- Bielkowicz, „Rynek Turystyczny”.
„Hotel świetnie odrestaurowany, estetyczne wnętrza, które zachęcają do spędzenia tu czasu” Małgorzata Chechlińska, Grupa Trip. „Smak i szyk w dobrym guście. Prawdziwy pałac usytuowany w samym centrum Warszawy” Agata Abramczuk. „Gwarne, ruchliwe, kolorowe centrum Warszawy, a w nim monumentalny budynek o doskonałej, klasycznej architekturze. Hotel ma swoją bogatą historię i świetne pomysły na przyszłość. Mi najbardziej spodobał się koncept całkowitego wyciszenia pokoi; są one dźwiękoszczelne, co jest ważne przy największym warszawskim skrzyżowaniu” Andrzej Żamojda, Kiermusy Dworek Nad Łąkami. „Za kontynuację dobrych tradycji w połączeniu z powiewem nowości” Dariusz Winnicki. „100 lat niesamowitej historii” Janusz Mitulski.
Kliknij aby powiększyć
W CZOŁÓWCE
MŁYN JACKA HOTEL & SPA, Jaroszowice k. Wadowic
„Interesująca adaptacja starego młyna dla potrzeb usług hotelowych” Anita Bajdalska. „Oryginalne wkomponowanie hotelu w starą konstrukcję architektoniczną” Bartłomiej Walas. „Design tego hotelu zapada w pamięć, wyrafinowane połączenie nowoczesności i architektury przemysłowej początku XX wieku” Marcin Dragan. „Uwielbiam obiekty, które łączą historię z nowoczesnością. I takie jest to miejsce – miejsce z klimatem, dopracowane w szczegółach, estetyczne i kolorowe. Ładne i przyjazne wnętrza hotelowe urządzone ze smakiem” Violetta Hamerska. Jednym słowem „ciekawe wykorzystanie zabytkowego obiektu” Mariusz Wojciechowski.
BANIA THERMAL & SKI, Białka Tatrzańska
„Doskonały pomysł na wykorzystanie wód termalnych w aranżacji hotelu” Andrzej Przeniosło. „Za przywiązanie do tradycji regionu oraz wykończenie wnętrz zgodnie z tradycjami góralskimi. Baseny z wodą termalną oraz interesująca oferta rekreacyjna i strefa SPA pozwala porównać ten hotel do najlepszych hoteli alpejskich w szwajcarskich kurortach” Anita Bajdalska. „Przekraczając próg hotelu od razu wiemy, że jesteśmy w góralskim ośrodku. Wszechobecna sosna charakteryzuje te swojskie klimaty” Agata Abramczuk. „Konsekwencja w dążeniu do zbudowania stacji narciarskiej wraz z zapleczem na europejskim poziomie” Mariusz Wojciechowski. „Bania to nie pomysł na hotel. To pomysł na biznes hotelarski. Kompleksowość usług, a co za tym idzie zaspokojenie wszystkich potrzeb gościa na miejscu powoduje, że w przemyślany sposób zatrzymujemy go na miejscu, a co istotniejsze zmuszamy do powrotu” Elżbieta Nitsze.
SŁONECZNY ZDRÓJ MEDICAL SPA & WELLNESS, Busko-Zdrój
„Wyrazy uznania za kolor, odwagę i uzyskanie klimatu uzdrowiska w nowoczesnym, radosnym wydaniu” Anna Król. „Jeśli komuś uzdrowiskowe miejscowości kojarzą się z siermiężnymi obiektami rodem z PRL, to powinien zobaczyć ten obiekt. Duży atut to oferta dla dzieci, by wypad do SPA nie musiał dla rodziców oznaczać konieczności negocjacji z dziadkami…” Zbigniew Adamów- Bielkowicz. „Wykorzystanie światła dziennego i zaprojektowanie wielu przeszklonych powierzchni sprawia, że ten hotel zawsze będzie mi się kojarzył z przestrzenią, światłem i kolorem. Duży plus za przygotowanie oferty dla rodzin z dziećmi” Violetta Hamerska. „Ciekawa architektura oraz bardzo szeroka i kompleksowa oferta mogą być źródłem sukcesu obiektu. Z zainteresowaniem będę obserwował sposób, w jaki hotel będzie się promował w roku 2014” Krzysztof Stęplowski.
ZAMEK RYN, Ryn
Od lat biorący udział w naszym konkursie, cały czas może liczyć na głosy jurorów, którzy doceniają jego oryginalny pomysł. „Za szacunek dla historii i połączenie tego z komfortem w sposób wyważony i nienachalny” Dariusz Winnicki. „Za adaptację obiektu historycznego i szeroką ofertę nawiązującą do epoki i regionu” Bartłomiej Walas. „Bardzo ciekawie zaaranżowany zamek, który w klimacie historycznym oferuje wiele możliwości zagospodarowania czasu wolnego: basen w podziemiach, kręgielnia w zbrojowni, SPA Księżnej Anny. Ciekawa oferta w klimatycznych, zamkowych wnętrzach” Anita Bajdalska. „Grzechem byłoby niewykorzystanie historii w XIV-wiecznym krzyżackim zamku. Toteż hotel korzysta z niej pełnymi garściami” Andrzej Żamojda. „Nacechowanie oferty, zarówno konferencyjnej, jak i indywidualnej, klimatem rycerskim sprawia, że jest to obiekt mocno wyróżniający się w Polsce” Marcin Dragan. „Takie przedsięwzięcia inwestorów / właścicieli zasługują na szczególne uznanie” Dorota Malinowska z Pro-Value.
Kliknij aby powiększyć
BONIFACIO SPA & SPORT RESORT, Kępa
„Świetne, godne modernistycznych wzorców umiejscowienie jednorodnego obiektu w krajobrazie, a krajobrazów we wnętrzach” Igor Galas. „Prosta bryła budynku kryje w sobie wiele atrakcji. Rozbudowane SPA zapewnia chwile przyjemnego relaksu. Dominuje atmosfera ekologicznego wnętrza” Agata Abramczuk. „Nowy hotel niedaleko Warszawy, który może stać się konkurencją dla już istniejących obiektów blisko stolicy. Wspaniała bryła budynku, przemyślane wnętrza łączące elementy i klimaty ze Skandynawii – drewno, chrom i naturalne «doświetlenie». Miejsce dla amatorów aktywnego wypoczynku, szukających spokoju i odrobiny luksusu w dobrym guście. Brawo za spójną koncepcję” Violetta Hamerska. „Doskonały przykład nowego hotelu, który już od samego początku komunikuje klientom, po co powstał, co ma do zaoferowania i jak można w nim spędzić czas” Mariusz Wojciechowski.
MERA SPA HOTEL, Sopot
Zdobywca drugiego miejsca w poprzedniej edycji „Hotelu z Pomysłem” nie stracił na atrakcyjności. Jego pomysł na siebie nadal budzi uznanie branży. „Za innowacyjny skandynawski koncept na polskim wybrzeżu” Adam Konieczny. „Za spójną i wyważoną architekturę pasującą do otoczenia, a także piękny wystrój wnętrz” Alex Kloszewski.
IBB ANDERSIA, Poznań
„Wyróżniający, nowoczesny i ponadczasowy design przyciąga klientów od kilku lat” Marcin Dragan. „Interesujący, nowatorski design w centrum Poznania. Podoba mi się nowoczesny styl tego hotelu, przemyślana koncepcja przejawia się m.in. w wysokiej jakości materiałów wykończeniowych. Hotel posiada bardzo dobre zaplecze rekreacyjne” Anita Bajdalska. „Za nieustające starania i pomysł kadry managerskiej na utrzymanie pozycji lidera na rynku poznańskim” Dorota Malinowska.
HOTEL MARINA GOLF CLUB, Siła k. Olsztyna
„Majestatyczne położenie na półwyspie jest wyróżnikiem hotelu. Konstrukcja oferty polegająca na połączeniu usług hotelowych z możliwościami pola golfowego może przyciągnąć gości z wysokiej półki – zarówno tych indywidualnych latem, jak i konferencyjnych przez większą część roku” Marcin Dragan. „Nowoczesny hotel blisko natury. Ciekawa architektura obiektu, która współgra z otoczeniem. Nowoczesne wnętrza zostały wykończone na najwyższym poziomie w stylu skandynawskim z zastosowaniem naturalnych materiałów” Sylwia Bortniak, Concierge Polska. „Prostota w dobrym standardzie nie okaleczająca pięknego naturalnego otoczenia” Anna Król. „18-dołkowe pole golfowe, wspaniały taras widokowy, na którym serwują świetne potrawy, a karta win zadowoli każdego. Do tego zadbano o miejsca zabaw dla najmłodszych, o atrakcje dla wysportowanych i ciche zakątki dla seniorów” Andrzej Żamojda.
Kliknij aby powiększyć
UWAGĘ JURY ZWRÓCIŁY RÓWNIEŻ M.IN.
CITY PARK HOTEL & RESIDENCE, Poznań
„Za zrobienie imponującego obiektu z zupełnie nieimponujących ruin koszar” Dariusz Winnicki, Perfect Hotel. „Za wysmakowaną designerską rewitalizację zabytku połączonego w kompleksie handlowym według idei concept” Jan Wróblewski, Zdrojowa Invest. „Doskonałe rozwiązania architektoniczne, łączące tradycję z nowoczesnym designen” Alex Kloszewski, Hotel Professionals. „Unikat w Poznaniu” Janusz Mitulski, Horwath HTL.
BRISTOL TRADITION & LUXURY, Rzeszów
„Za świetnie i bogato, ale ze smakiem przeprowadzoną rewitalizację kamienicy i połączenie z minibrowarem” Jan Wróblewski. „Za konsekwentną indywidualność; wspaniały przykład hotelu z unikalnymi wnętrzami łączącymi nowoczesne rozwiązania z elementami kultury Podkarpacia” Jacek Stasikowski, Meeting.pl. „Ciekawe miejsce z interesującą aranżacją pomieszczeń. Pokoje zaprojektowane w stylu podkarpackim i jednocześnie bardzo komfortowe” Anita Bajdalska, Manager SPA.
RÓŻANY GAJ, Gdynia
„Brawa za pomysł na przywrócenie dawnego blasku słynnemu przed laty gdyńskiemu hotelowi. Ciekawy design, dobra lokalizacja, niemal brak jakichkolwiek negatywnych opinii w sieci – ten hotel ma szansę wpisać się w znakomitą passę Gdyni” Krzysztof Stęplowski. „Widoczny pomysł architektów na stworzenie klimatycznego hotelu i przywrócenie świetności obiektu z okresu przedwojennego” Dorota Malinowska, Pro-Value. "Dumnie prezentuje gdyńską elegancję. Nowoczesne i wygodne wykończenie wnętrz” Sylwia Bortniak, Concierge Polska.
HILTON, Gdańsk
Zwycięzca „Hotelu z Pomysłem” sprzed trzech lat. „To już trzeci raz, kiedy oddaję swój głos na ten hotel – zapadł mi w pamięć i nadal nie został pobity przez konkurentów w pomyśle na designerskie wyposażenie wnętrz, dzięki czemu cały czas zwraca na siebie uwagę swoim pomysłem” Elźbieta Nitsze, Elbest „Za unikalność i ponadczasowość obiektu, który od kilku lat pozostaje w czołówce najlepszych hoteli w Polsce” Alex Kloszewski. „Za stworzenie jednego z najciekawszych obiektów w starej części Gdańska” Adam Konieczny.
HOT _ ELARNIA, Puszczykowo
Kolejny stały uczestnik naszego konkursu, zdobywca trzeciego miejsca w edycji z 2010 roku. „Poprzez zestaw zaaplikowanych do obiektu ciekawych pomysłów na wnętrze o bardzo indywidualnym charakterze, ten hotel od lat jest w czołówce estetycznej” Anna Król.
MŁYN KLEKOTKI, Klekotki
I jeszcze jeden stały uczestnik naszego konkursu, zdobywca drugiego miejsca w 2010 roku i trzeci w 2011, który cały czas trzyma poziom i rozwija swój produkt. „Nieustająco w czołówce mazurskich hoteli, wysokie noty za dobry produkt, urokliwą lokalizację i świetną obsługę” Dorota Malinowska „Za realizację marzeń i odważne przeniesienie elementów kultury świata na Mazury” Jacek Stasikowski. „Za poszukiwanie możliwości poszerzenia produktu hotelowego poprzez centrum SPA Sento inspirowane kulturą Japonii” Bartłomiej Walas, POT. .
LOFT APARTS, Łódź
„Pięknie odrestaurowane XIX-wieczne pomieszczenia fabryki Karola Scheiblera. Apartamenty nowoczesne, przestronne i luksusowe. Lokalizacja obiektu pozwala poznać prawdziwy charakter Łodzi” Dominika Adamczyk. „Idealne miejsce jako alternatywa do miejskiego hotelu” Mariusz Wojciechowski, eholiday.pl.
NOMA RESIDENCE ZAMECZEK MYŚLIWSKI, Kobiór
„Zachwycający konsekwencją i pietyzmem szczegółów” Igor Galas, PRC Architekci. „Dowód na to, że Górny Śląsk nie musi kojarzyć się wyłącznie z fabryczną panoramą. Odrestaurowany Zameczek Myśliwski może okazać się doskonałym rozwiązaniem dla śląskiego biznesu szukającego nietuzinkowych lokalizacji konferencyjnych” Krzysztof Stęplowski. „Ma swój niepowtarzalny, historyczny klimat, co znajduje swoje odzwierciedlenie w wystroju obiektu. Dużym atutem jest doskonała kuchnia, która bazuje na świeżych i naturalnych produktach. Całość tworzy przytulny i niestandardowy klimat, który sprzyja wypoczynkowi” Małgorzata Chechlińska, Grupa Trip.
ST. BRUNO, Giżycko
W ubiegłym roku trzecie miejsce w „Hotelu z Pomysłem” i cały czas zwracający uwagę na siebie tym pomysłem. „Wyjątkowy” Janusz Mitulski. „Bardzo ciekawy butikowy hotel w odrestaurowanym i rozbudowanym zamku. Klimatem nawiązuje do okresu międzywojennego. Strategiczne położenie w Giżycku, wysoki standard oraz charakterystyczny wystrój spowoduje, że obiekt zostanie w pamięci wielu gości” Marcin Dragan.
NOSALOWY DWÓR, Zakopane
„Największym plusem jest lokalizacja. Tuż obok jest wyciąg narciarski na szczyt Nosala, półtora kilometra dalej skocznia Wielka Krokiew, wokół panorama Tatr. Nie na darmo hotelowa kawiarnia nazywa się Panoramika. Tego piękna nie da się opisać – te widoki trzeba zobaczyć samemu” Andrzej Żamojda.
Kliknij aby powiększyć
LENART, Wieliczka
„Nowoczesność i styl to główne atuty hotelu. Nie bez znaczenia jest design pokoi, w tym obiekcie są one urządzone ciekawie i zachęcają do odpoczynku” Małgorzata Chechlińska. „Za oryginalny, różnorodny wystrój wnętrz urządzonych z rzadko spotykaną w polskich hotelach inwencją, a bez popadania w kicz” Rafał Szubstarski.
FORZA Poznań
„Za nowoczesną realizację na terenie fortyfikacji, oryginalną, industrialną restaurację i wykorzystanie bunkra” Jan Wróblewski. „Brawa za intensywny, czysty kolor żółtej ochry w elewacjach, będący dobrym wyborem w zestawieniu z posępnymi szarościami szklanych witryn i szarością polskiego klimatu. Dobra alternatywa dla panoszących się agresywnych kolorów w krajobrazie kulturowym termomodernizacji ostatnich lat” Anna Król. „Bezpretensjonalne, jasne i świeże wnętrza” Igor Galas. „Jasne, przestronne pokoje w kolorach ciepłego beżu i mięsistej szarości wyglądają przytulnie” Agata Abramczuk.
MAZURSKIE SIEDLISKO, Kruklin
„Przekonująca i konsekwentna reinterpretacja architektury i wnętrz regionalnych” Igor Galas. „Za pomysł na stworzenie bardzo klimatycznego miejsca z urokliwymi, przytulnymi pokojami, dobrą lokalną kuchnią i bogatą ofertą usług dodatkowych” Dorota Malinowska
PLATINUM, Ostróda
„Oferta wypoczynkowa jako połączenie 4-gwiazdkowego hotelu z aquaparkiem została zaprojektowana pod kątem rodzin z dziećmi. Nastawienie na ten rosnący segment gości pozwala hotelowi utrzymywać wysokie obłożenie także poza okresem letnim” Marcin Dragan.
CZARNY POTOK, Krynica
„Interesująca aranżacja górskich budowli w urokliwym miejscu” Anita Bajdalska. „Mimo iż jest tu ponad 200 pokoi, nie przytłaczają otaczającego je krajobrazu, świetnie współgrają z górską naturą. Świetny zamysł polegający na stworzeniu jak największej harmonii z przyrodą. Ba, pozwolili naturze grać pierwsze skrzypce” Andrzej Żamojda.
ARISTO, Białystok
„Za udaną rewitalizację zabytkowej kamienicy w nowoczesnym stylu z elementami nawiązującymi do mieszczańskiej tradycji” Jan Wróblewski. „W pokojach meble i podłogi z litego drewna, na ścianach ręcznie malowane freski, w łazienkach prawdziwe marmury. Karta win pasowałaby do krajów o winnej kulturze” Andrzej Żamojda. „Wnętrza emanują ciepłem drewna. Ładnie dobrane tkaniny uzupełniają dobre wrażenie” Agata Abramczuk. Gratulujemy Narvilowi, dziękujemy wszystkim obiektom, które zgłosiły się do naszego konkursu. Na pewno warto było, nawet jeśli nie zdobyły czołowych miejsc. Od chwili zgłoszenia prezentowane są one w specjalnej zakładce na naszej stronie www.e-hotelarz.pl, zyskują uwagę najwybitniejszych ekspertów w branży i użytkowników naszej strony, którzy mogą oddawać na nie głosy. Dziękujemy też jurorom za poświęcony na zapoznanie się ze zgłoszonymi obiektami czas, Wszystkie obiekty hotelowe zapraszamy do udziału w kolejnej. edycji konkursu „Hotel z Pomysłem”, która rusza już w lutym, a swoje kandydatury można będzie zgłaszać do 30 września.
TAK GŁOSOWALI JURORZY
( 1 miejsce – 10 pkt….10 miejsce – 1 pkt)
Kliknij aby powiększyć (1)
Kliknij aby powiększyć (2)
WYNIKI KONKURSU „HOTEL z POMYSŁEM”
WEDŁUG KATEGORII
Kliknij aby powiększyć
Internauci wybrali
Młyn Jacka
W oddzielnym głosowaniu, oprócz jury, swój „Hotel z Pomysłem” wybierali też internauci. Od 1 października, czyli dzień po zamknięciu listy zgłoszeń, do ostatniego dnia grudnia na naszej stronie www.e-hotelarz.pl mogli oni oddawać swoje głosy na jeden ze 114 obiektów hotelowych. Głosowanie to cieszyło się ogromną popularnością. Ostatecznie oddano ponad 330 tysięcy głosów, co świadczy o tym, że głosowanie to wzbudza żywe zainteresowanie w branży i poza nią. Wzbudza też olbrzymie emocje. Do ostatniego dnia, a wręcz do ostatniej minuty grudnia trwała zażarta walka między dwoma hotelami, które wyprzedziły resztę stawki o trzy długości – Młynem Jacka z Jaroszowic koło Wadowic oraz hotelem Aristo z Białegostoku. Nie obyło się bez dramatycznych zwrotów akcji. Ostatecznie rzutem na taśmę wygrał Młyn Jacka. Gratulujemy kierownictwu hotelu. Poniżej prezentujemy czołową dwudziestkę głosowania internautów wraz procentem głosów, jakie oddano na dany obiekt, w stosunku do wszystkich głosów.
Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń do 8. edycji konkursu HOTEL Z POMYSŁEM 2014 od 3 lutego
Dodaj komentarz