Podczas konwencji amerykańskich hoteli Best Western przedstawiono propozycję współpracy z Google, które oferuje przygotowanie „trójwymiarowych” obrazów lobby, restauracji i pokoi w ramach Google Street View, zintegrowanych z aplikacją Google Maps i wynikami wyszukiwania w Google Carousel.
Dodanie hotelu kosztowałoby 900 dolarów jednorazowej opłaty za każdy obiekt Best Western. Obecnie hotelarze płacą ok. 2,7 tys. dolarów za takie sesje fotograficzne. Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western, poinformowała, że współpraca z Google w tym zakresie ma na celu zwiększenie efektywności wyszukiwania hoteli tej sieci w Google. – Po tym, gdy Google przedstawił nam tę propozycję, podjęliśmy decyzję następnego dnia, bo dostrzegamy jej wartość dla właścicieli hoteli. Wiemy, że to będzie miało bardzo dobry wpływ na przekierowanie ruchu bezpośrednio na strony naszych hoteli – powiedziała Dorothy Dowling.
Współpraca musi jeszcze zostać formalnie zatwierdzona w głosowaniu przez członków Best Western. Sieć Best Western planuje, że do końca 2014 w Google Maps znajdą się panoramiczne zdjęcia wszystkich 2,2 tysięcy hoteli działających w Ameryce Północnej. Podobną współpracę planuje też sieć Carlson Rezidor, która chce wprowadzić do systemu pilotażowo 100 hoteli Radisson oraz Country Inns w USA i Kanadzie, a także przetestować korzystanie z całej oferty aplikacji Google dla branży turystycznej: Google Hotel Finder, Google Business Photos, Google Wallet, Google Indoor Maps i Google Mobile Click-to-Call.
Dodanie hotelu kosztowałoby 900 dolarów jednorazowej opłaty za każdy obiekt Best Western. Obecnie hotelarze płacą ok. 2,7 tys. dolarów za takie sesje fotograficzne. Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western, poinformowała, że współpraca z Google w tym zakresie ma na celu zwiększenie efektywności wyszukiwania hoteli tej sieci w Google. – Po tym, gdy Google przedstawił nam tę propozycję, podjęliśmy decyzję następnego dnia, bo dostrzegamy jej wartość dla właścicieli hoteli. Wiemy, że to będzie miało bardzo dobry wpływ na przekierowanie ruchu bezpośrednio na strony naszych hoteli – powiedziała Dorothy Dowling.
Współpraca musi jeszcze zostać formalnie zatwierdzona w głosowaniu przez członków Best Western. Sieć Best Western planuje, że do końca 2014 w Google Maps znajdą się panoramiczne zdjęcia wszystkich 2,2 tysięcy hoteli działających w Ameryce Północnej. Podobną współpracę planuje też sieć Carlson Rezidor, która chce wprowadzić do systemu pilotażowo 100 hoteli Radisson oraz Country Inns w USA i Kanadzie, a także przetestować korzystanie z całej oferty aplikacji Google dla branży turystycznej: Google Hotel Finder, Google Business Photos, Google Wallet, Google Indoor Maps i Google Mobile Click-to-Call.
Dodaj komentarz