Z początkiem stycznia br. Cyril Vourc’h Papon objął stanowisko Dyrektora Hotelu Novotel Warszawa Centrum. Zastąpił on Mario von Hoesslin, który pełni teraz funkcję Dyrektora ds. Operacyjnych marki Mercure.
Cyril Vourc’h Papon posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w Grupie Accor rozpoczął w 1997 roku, od tego czasu pełnił funkcje menadżerskie w hotelach marek ibis i Novotel we Francji, Wielkiej Brytanii i Indonezji. Do tej pory pracował na stanowisku dyrektora w hotelu Novotel London Greenwich, w którym wdrożył wysokie standardy jakości i osiągnął dobre wyniki finansowe.
Dnia 11 maj 2014 roku byl zarezerwowany pokoj na dwoje przez Booking com numer rez 972610998 Pin 1687 przez Pania Anne Warchala ,druga osoba dnia 10 maja br byla potwierdzona telefonicznie na nazwisko Socha Wieslaw.Byl jeden problem ze ,pierwszy przyjechal Wieslaw Socha ktory grzecznie i kulturalnie poprosil o klucz do pokoju. Byla to godz okolo 14,oo Pani w Recepcji byla tak nie mila i arogancka ze,wytworzyla sie bardzo nerwowa atmosfera ,oczywiscie szukala pretekstu zeby mi tego klucza w postaci karty plastikowej nie wydac , choc wczesniej wydrukowala dwa taakie klucze ..Kiedy nie wydala mi tego klucza zadzwonilem do P, Anny Warchala ze kilka godz nie bede czekal na ulicy i jesli chce moge wynajac inny Hotel .Zniesmaczony i zdenerwowany opuscilem Hotel Novotel w Warszawia ul Marszalkowska 94 i odjechale z powrotem do Lodzi pociagiem Inter Regio. Tacy ludzie jak Pani w Recepcji tak renomowanego Hotelu nie powinna pracowac w Recepcji …Ja napewno choc bym mial za darmo spac w tym Hotelu napewno spal nie bede i napewno nikt z moich znajomych ..
PRZESTRZEGAM PRZED WARSZAWSKIM HOTELEM NOVOTEL ul Marszalkowska 94 . ZLA ORGANIZACJA,NIE MILA OBSLUGA W RECEPCJI ZNIESMACZONY KLIET Wieslaw Socha