Według twórców nowa, powstała w Krakowie platforma ma być tym dla turystyki, czym Skype dla rozmów telefonicznych a Easyjet dla komunikacji lotniczej. Założenia, trzeba przyznać ambitne.
Platforma ma być narzędziem łączącym gości z hotelami, ale w inny niż tradycyjnie przyjęty sposób. Klient wypełnia klasyczny formularz, w którym wpisuje wszystkie potrzebne informacje, takie jak daty, ilość osób i specjalne wymagania. Wiadomość przesyłana jest następnie do hoteli wraz z zaproszeniem do złożenia oferty, a nawet licytowania między sobą. Całość trwa maksimum 24 godziny.
– Ogromną zaletą Bidroom.com jest to, że zarówno klient, jak i hotel nic nie płacą za korzystanie z platformy, a zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogą być wykorzystane z pożytkiem dla obu stron – mówi Michael Ros z Bidroom.com.
Bidroom będzie narzędziem darmowym, – Na razie skupiamy się na zbudowaniu marki i zapewnieniu hotelom i ich klientom wzajemnych korzyści – mówi Casper Knieriem, odpowiadający za finanse projektu. – Tak znane projekty jak Facebook, Twitter czy Skype pokazały, że można zapewnić doskonałą jakość obsługi za darmo. Chcemy podążyć ich śladem. A Michael Ros dodaje: – Następny krok należy do hoteli i klientów: współdziałając, mamy szansę raz na zawsze uwolnić się od terroru pośredników. Mam nadzieję, że za kilka lat wszyscy będziemy się dziwić, jak mogliśmy się tak dać wykorzystywać.
Dodaj komentarz