Serwis noclegowy eholiday.pl istnieje już 10 lat. W styczniu 2004 roku był to jeden z pierwszych serwisów noclegowych na polskim rynku. Dziś portal skupia blisko 35 tysięcy obiektów noclegowych – od najmniejszych nieskategoryzowanych po luksusowe hotele i apartamenty. Każdego miesiąca eholiday.pl odwiedza od 700 tysięcy do ponad 1,5 mln użytkowników.
- W ciągu dziesięciu lat udało nam się zbudować silną markę turystyczną, która w ubiegłorocznym rankingu Forbesa znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej – zauważa Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.
Przełom w rozwoju firmy nastąpił w 2009 roku, kiedy to do oferty serwisu wprowadzone zostały autorskie produkty reklamowe, które zrewolucjonizowały sposób promocji obiektu noclegowego. – W tamtym czasie konkurencyjne serwisy opierały swój model biznesowy na stałym płatnym abonamencie. Nam zależało, by klient płacił jedynie za efekty. Właściciele obiektów noclegowych przekonali się, że mogą sami zarządzać swoim budżetem reklamowym i w dowolnym czasie optymalizować i analizować swoje działania promocyjne – przypomina szef eholiday.pl.
Z każdym rokiem rosła liczba klientów, a w raz z nimi lista udogodnień i rozwiązań dedykowanych małym i średnim obiektom noclegowym. Gestorzy bazy turystycznej szybko docenili autorskie rozwiązania i zaawansowany panel administracyjny, pokazujący trendy i faktyczny ruch użytkowników.
Dziś Grupa eholiday.pl posiada własny system rezerwacyjny z najniższą prowizją na polskim rynku, prowadzi hotelarski serwis branżowy hotelnews.pl, publikuje autorskie badania i raporty na temat rynku noclegowego, a w ramach projektu edukacyjnego Travel .0 organizuje dla swoich klientów praktyczne warsztaty marketingowe.
- W chwili obecnej jesteśmy silną marką, posiadamy wspaniały zespół wykwalifikowanych specjalistów, dzięki którym 96% klientów eholiday.pl jest zadowolonych z jakości naszej obsługi. Jednocześnie wprowadziliśmy autorski system rezerwacyjny, który może konkurować z najlepszymi na rynku. Uważam, że jesteśmy gotowi na kolejne 10 lat i możemy konkurować z największymi serwisami rezerwacyjnymi w Polsce - powiedział Mariusz Wojciechowski.
Dodaj komentarz