Zarząd Polskiej Izby Hotelarstwa podjął inicjatywę utworzenia Międzynarodowego Komitetu Jakości i Certyfikacji Usług Hotelarskich i Gastronomicznych. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2009 r. na inicjatywę PIH odpowiedziały już Niemcy (Europejski Instytut Turystyki), Ukraina (Uniwersytet Ekonomiczny i Ekotechnologii), Rosja (Uniwersytet w Kaliningradzie) oraz Republika Kazachstanu.
Zarząd na swym marcowym posiedzeniu omówi utworzenie w ramach Międzynarodowego Komitetu krajowego Instytutu Norm Jakości Usług Hotelarskich. Zostanie opracowany System Jakości Usług Hotelarskich mający na celu kwalifikowanie przedsiębiorstw hotelowych w Polsce.
Krzysztof Milski, prezes Zarządu PIH podjął decyzję o powołaniu Rzecznika ds. Jakości Usług Hotelarskich. Został nim prof. dr hab. Anatolij Afonin. Ma on za zadanie utworzenie Zespołu do prac nad organizacją Międzynarodowego Komitetu, Instytutu Jakości oraz nadzór nad opracowywaniem Systemu Norm Jakości Usług Hotelarskich.
Zarząd na swym marcowym posiedzeniu omówi utworzenie w ramach Międzynarodowego Komitetu krajowego Instytutu Norm Jakości Usług Hotelarskich. Zostanie opracowany System Jakości Usług Hotelarskich mający na celu kwalifikowanie przedsiębiorstw hotelowych w Polsce.
Krzysztof Milski, prezes Zarządu PIH podjął decyzję o powołaniu Rzecznika ds. Jakości Usług Hotelarskich. Został nim prof. dr hab. Anatolij Afonin. Ma on za zadanie utworzenie Zespołu do prac nad organizacją Międzynarodowego Komitetu, Instytutu Jakości oraz nadzór nad opracowywaniem Systemu Norm Jakości Usług Hotelarskich.
Dodaj komentarz