7 naj Hotelarza

Wszystko co najważniejszego wydarzyło się na rynku w tym roku. Już po raz czwarty redakcja „Hotelarza” przyznaje swoje nagrody – 7 NAJ ROKU. Honorujemy w ten sposób najważniejszych ludzi, hotele, marki, sieci i wydarzenia, które wywarły wpływ na polski rynek hotelarski w mijającym roku. A był to rok obfity w wydarzenia, na które warto było zwrócić uwagę.

NAJ – DEBIUT ROKU

1. DoubleTree by Hilton Łódź Największy hotel otwarty w tym roku w Polsce, z klarownym pomysłem wpisanym w lokalizację przy Wytwórni Filmów Fabularnych, dobra marka, solidny polski inwestor – Grupa Toya. Czyli jest wszystko to, co powinno się składać na kolejny dobry hotel w Polsce. 2. Sound Garden Hotel Warszawa / Puro Hotel Kraków Dwa hotele nowego nurtu, różniące się zasadniczo od siebie, ale oparte na podobnym koncepcie, który zaczyna dominować we współczesnym hotelarstwie – zaawansowane pod względem hi-tech, z nowoczesnym designem, dopasowane do mobilnych potrzeb gości. Puro to drugi hotel tej marki, Sound Garden to debiut takiego konceptu w Warszawie. Główna różnica między nimi polega na wielkości pokoi, które w Sound Garden są bardziej "kompaktowe" czyli mniejsze, przeznaczone bardziej do jednodniowych pobytów biznesowych. 3. Novotel Łódź / Golden Tulip Residence Gdańsk / GrandHotel Tiffi w Iławie Trzy debiuty, które zasługują na uwagę: Novotel – bo to ostatni hotel budowany przez Orbis; Golden Tulip – bo to jeden z największych obiektów otwartych w ubiegłym roku; GrandHotel Tiffi – bo to przykład dobrego hotelu niezależnego zrobionego z rozmachem.

NAJ – CZŁOWIEK ROKU

1. Małgorzata Morek Dyrektor ds. rozwoju franczyzy w Orbis SA. Człowiek Roku, bo niewątpliwie projekty franczyzowe rozwijały się w Orbisie bardzo dynamicznie. W ramach marek Mercure i ibis Styles w 2013 roku zaczęło funkcjonować 14 hoteli, które ruszyły lub na które podpisano umowy. Choć niektóre wcześniej były już zarządzane przez Orbis (jak Holiday Inn w Warszawie czy Halny w Cieszynie), to na pewno za większość z hoteli wchodzących w tym roku do sieci Orbis/Accor odpowiada praca Małgorzaty Morek. Z hotelarstwem związana jest od 20 lat, rozpoczęła w sieci Intercontinental w Chicago, w Chicago ukończyła też studia na kierunku zarządzania. Od 2000 roku związana z siecią Accor na szczeblu korporacyjnym w Orbis. W latach 2005-2011 była dyrektorem operacyjnym kilku hoteli różnych marek w regionie centralnym oraz dyrektorem operacyjnym hoteli marki Orbis. Od kwietnia 2012 roku na stanowisku dyrektora ds. rozwoju franczyzy, odpowiada za realizację strategii rozwoju poprzez umowy franczyzy i zarządzania. 2. Gheorghe Cristescu Rozwój sieci Best Western w Polsce nie zwalnia tempa, a za tym rozwojem stoi Gheorghe Cristescu. W tym roku otwartych zostało kilka nowych hoteli, na otwarcie kilku następnych podpisano umowy. Z marką Best Western związanych jest już w Polsce ponad 25 hoteli, z czego większość to efekt pracy Gherogha Cristescu. [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *