Chcemy wkrótce wejść do Polski

Autor: Rozmawiał Rafał Szubstarski
Rozmowa z Georgem Schlegelem, odpowiedzialnym za rynek Europy Środkowej w Choice Hotels International Pańska obecność jako panelisty na naszej konferencji Hotel Trends świadczyłaby o tym, że Choice Hotels planuje wejście na polski rynek w najbliższym czasie… Rzeczywiście jesteśmy zainteresowani wejściem na polskim rynek. Szukamy obecnie partnerów, z którymi moglibyśmy współpracować w ramach jednej marki lub od razu kilku. Ponieważ jesteśmy w 100 procentach firmą franczyzową, nie inwestujemy bezpośrednio w budowy hoteli ani w umowy leasingowe. Nasze marki generalnie pasują tak do nowo budowanych hoteli, jak i do już funkcjonujących. Jesteśmy po wstępnych rozmowach, dlatego nie możemy potwierdzić, kiedy dokładnie wejdziemy na polski rynek, ani podać nazw firm, z którymi rozmawiamy. Jak postrzegacie polski rynek hotelowy w porównaniu do innych rynków w Europie? Które segmenty rynku są dla was najbardziej interesu [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *