Kwestiom maksymalizacji zysku w hotelu poświęcone było ostatnie w tym roku, jedenaste szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, które odbyło się hotelu Best Western Felix w Warszawie.
Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu hotelu Warszawianka z Jachranki, szczegółowo omówił zagadnienia związane z eliminowaniem nadużyć w hotelowej gastronomii i optymalizacji kosztów bezpośrednich w obszarze pokoi i gastronomii. Zwrócił uwagę na obszary szczególnie newralgiczne, na pojawianie się nadużyć na etapie zakupów, przyjęcia towaru, sprzedaży i rozliczania oraz przedstawił skuteczne i sprawdzone metody zapobiegania im. Janusz Mituski, partner w firmie konsultingowej Horwath HTL, przedstawił zagadnienia związane z optymalizacją kosztów pośrednich w hotelu, a Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży w sieci Elbest Hotels, omówiła temat optymalizacji kosztów zatrudnienia w hotelach oraz skutecznych metod mierzenia efektywności pracy personelu. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jakie usługi najczęściej zlecane są w ramach outsourcingu oraz zapoznać się z analizą zasadności korzystania z usług zlecanych na zewnątrz, a także z najczęściej popełnianymi błędami przy stosowaniu outsourcingu. Poznali też najważniejsze mierniki efektywności pracy oraz systemy oceny pracy okresowej. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych ocenili wysoko zarówno wartość merytoryczną szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy. Serdecznie zapraszamy na wiosenny cykl szkoleń Akademii Hotelarza, których szczegółowy harmonogram już w styczniu pojawi się na www.akademiahotelarza.com
Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu hotelu Warszawianka z Jachranki, szczegółowo omówił zagadnienia związane z eliminowaniem nadużyć w hotelowej gastronomii i optymalizacji kosztów bezpośrednich w obszarze pokoi i gastronomii. Zwrócił uwagę na obszary szczególnie newralgiczne, na pojawianie się nadużyć na etapie zakupów, przyjęcia towaru, sprzedaży i rozliczania oraz przedstawił skuteczne i sprawdzone metody zapobiegania im. Janusz Mituski, partner w firmie konsultingowej Horwath HTL, przedstawił zagadnienia związane z optymalizacją kosztów pośrednich w hotelu, a Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży w sieci Elbest Hotels, omówiła temat optymalizacji kosztów zatrudnienia w hotelach oraz skutecznych metod mierzenia efektywności pracy personelu. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jakie usługi najczęściej zlecane są w ramach outsourcingu oraz zapoznać się z analizą zasadności korzystania z usług zlecanych na zewnątrz, a także z najczęściej popełnianymi błędami przy stosowaniu outsourcingu. Poznali też najważniejsze mierniki efektywności pracy oraz systemy oceny pracy okresowej. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych ocenili wysoko zarówno wartość merytoryczną szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy. Serdecznie zapraszamy na wiosenny cykl szkoleń Akademii Hotelarza, których szczegółowy harmonogram już w styczniu pojawi się na www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz