Ibis kontynuuje rozpoczętą w 2012 roku strategię dynamizacji swojej marki. Po stworzeniu rodziny ibis i globalnym rebrandingu oraz wprowadzeniu nowego wystroju powierzchni publicznych Avanzi przyszedł czas na odświeżenie wyglądu restauracji. ibis kitchen to najnowszy koncept, który jest dostępny w trzech hotelach w Warszawie.
Trzy restauracje w stolicy są również jednymi z pierwszych na świecie, wprowadzonymi przez markę jako projekty pilotażowe. Do końca roku koncept ten pojawi się też w ibis Kraków Centrum, a w przyszłym roku planowane są zmiany w kolejnych polskich hotelach. ibis kitchen opiera się na trzech filarach: nowoczesnym, ciepłym designie, świeżej i dynamicznej identyfikacji wizualnej oraz nowym menu. Proste formy i ciepłe światło zawieszonych nisko lamp mają sprawić, że goście będą czuć się tam swobodnie, a aranżacja przestrzeni, połączenie bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami pokrywającymi całe ściany mają nadać miejscu przyjazną, niezo- bowiązującą atmosferę oraz domowy klimat.
Charakterystycznym elementem nowej identy- fikacji wizualnej są szare fartuchy z logo ibis kitchen, które przewijają się w różnych ele- mentach graficznych restauracji. Nowa karta menu ibis kitchen opiera się na szerokiej ofercie dań po przystępnych cenach: od klasycznych dań w specjalnym wydaniu, jak np. „ibis bur- ger” do propozycji z polskiego stołu, takich jak żurek czy szarlotka. Miłośnicy win znajdą tu też różnorodną ofertę, z takimi pozycjami jak Central Valley Kawin z upraw biodynamicznych. Oprócz stałych pozycji w karcie menu, goście mogą także skorzystać z dwóch zestawów: dwa dania w cenie 39 zł lub trzy za 49 zł. Przygotowano też specjalną kartę z daniami dla dzieci i kolorowanką.
Trzy restauracje w stolicy są również jednymi z pierwszych na świecie, wprowadzonymi przez markę jako projekty pilotażowe. Do końca roku koncept ten pojawi się też w ibis Kraków Centrum, a w przyszłym roku planowane są zmiany w kolejnych polskich hotelach. ibis kitchen opiera się na trzech filarach: nowoczesnym, ciepłym designie, świeżej i dynamicznej identyfikacji wizualnej oraz nowym menu. Proste formy i ciepłe światło zawieszonych nisko lamp mają sprawić, że goście będą czuć się tam swobodnie, a aranżacja przestrzeni, połączenie bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami pokrywającymi całe ściany mają nadać miejscu przyjazną, niezo- bowiązującą atmosferę oraz domowy klimat.
Charakterystycznym elementem nowej identy- fikacji wizualnej są szare fartuchy z logo ibis kitchen, które przewijają się w różnych ele- mentach graficznych restauracji. Nowa karta menu ibis kitchen opiera się na szerokiej ofercie dań po przystępnych cenach: od klasycznych dań w specjalnym wydaniu, jak np. „ibis bur- ger” do propozycji z polskiego stołu, takich jak żurek czy szarlotka. Miłośnicy win znajdą tu też różnorodną ofertę, z takimi pozycjami jak Central Valley Kawin z upraw biodynamicznych. Oprócz stałych pozycji w karcie menu, goście mogą także skorzystać z dwóch zestawów: dwa dania w cenie 39 zł lub trzy za 49 zł. Przygotowano też specjalną kartę z daniami dla dzieci i kolorowanką.
Dodaj komentarz