Autor: Agnieszka Galica
Małopolska to kraina dziewiczych lasów, bystrych górskich rzek i łagodnego górskiego klimatu. Małopolska to również Kraków ze swoją architekturą, wspaniałe dwory, kościoły, ruiny zamków i uroczych miejscowości. Wszystko to sprawia, że turyści wybierają tę krainę również jako miejsce wypoczynku i relaksu w ośrodkach Wellness & SPA
Przystępując do analizy małopolskiego rynku Wellness & SPA należy dokonać klasyfikacji hoteli, które możemy zaliczyć do ośrodków oferujących tego typu usługi. Normą stało się bowiem, iż każdy nowo powstający hotel posiada zaplecze rekreacyjne z basenem. Jest to wręcz wymogiem dla właścicieli bądź inwestorów, którzy chcą poddać się kategoryzacji obiektu lub starają się o dodatkowe gwiazdki. Obiekty, które nie posiadają basenu, często zmuszone są do rozbudowy i poszerzenia oferty. Praktycznie jednak każdy hotel używający w ofercie bądź też w nazwie SPA nie ogranicza się tylko do posiadania zaplecza z basenem, sauną, jacuzzi czy też zabiegami wodnymi lecz bardzo często oferuje usługi z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej.
Szukanie nowych lokalizacji
Na terenie Małopolski południowej znajduje się co na mniej dziesięć hoteli z zapleczem oferującym usługi Wellness & SPA, co nie oznacza że jest to liczba stała. Co roku na tym terenie zwiększa się liczba tych obiektów. Decydują o tym warunki klimatyczne sprzyjające rozwojowi turystyki leczniczej - większość miejscowości znajdująca się na terenach województwa małopolskiego uznawana jest za miejscowości uzdrowiskowe.
Piękne widoki, czyste powietrze czy inne plusy regionów sprawiają, że bez większych problemów zostają one mianowane jako miejscowości lecznicze. Inwestorzy coraz częściej rezygnują z miejscowości, które są zatłoczone lub nadmiernie zabudowane. Wybierają takie, które dla potencjalnych klientów są wprawdzie mało znane, ale posiadają dobrze rozwiniętą infrastrukturę komunikacyjną. W Małopolsce p [...]
Przystępując do analizy małopolskiego rynku Wellness & SPA należy dokonać klasyfikacji hoteli, które możemy zaliczyć do ośrodków oferujących tego typu usługi. Normą stało się bowiem, iż każdy nowo powstający hotel posiada zaplecze rekreacyjne z basenem. Jest to wręcz wymogiem dla właścicieli bądź inwestorów, którzy chcą poddać się kategoryzacji obiektu lub starają się o dodatkowe gwiazdki. Obiekty, które nie posiadają basenu, często zmuszone są do rozbudowy i poszerzenia oferty. Praktycznie jednak każdy hotel używający w ofercie bądź też w nazwie SPA nie ogranicza się tylko do posiadania zaplecza z basenem, sauną, jacuzzi czy też zabiegami wodnymi lecz bardzo często oferuje usługi z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej.
Szukanie nowych lokalizacji
Na terenie Małopolski południowej znajduje się co na mniej dziesięć hoteli z zapleczem oferującym usługi Wellness & SPA, co nie oznacza że jest to liczba stała. Co roku na tym terenie zwiększa się liczba tych obiektów. Decydują o tym warunki klimatyczne sprzyjające rozwojowi turystyki leczniczej - większość miejscowości znajdująca się na terenach województwa małopolskiego uznawana jest za miejscowości uzdrowiskowe.
Piękne widoki, czyste powietrze czy inne plusy regionów sprawiają, że bez większych problemów zostają one mianowane jako miejscowości lecznicze. Inwestorzy coraz częściej rezygnują z miejscowości, które są zatłoczone lub nadmiernie zabudowane. Wybierają takie, które dla potencjalnych klientów są wprawdzie mało znane, ale posiadają dobrze rozwiniętą infrastrukturę komunikacyjną. W Małopolsce p [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz