Autor: Beata Jurkowicz
Wielu hotelarzy uważa, że targi to przeżytek, niepotrzebne wydawanie pieniędzy, które można zainwestować w efektywniejsze formy promocji. Najczęściej nie wiedzą, że mogą starać się o dofinansowanie swojego udziału w zagranicznych
targach ze środków
Unii Europejskiej
Z pewnością obiekt nowo otwarty powinien wziąć udział w kilku dużych turystycznych imprezach targowych, by w czasie branżowych dni targów pokazać się biurom turystycznym i nawiązać kontakty. Również po to, by w czasie dni otwartych dla szerokiej publiczności zaprezentować jej swoją ofertę. W targach powinien wziąć również udział obiekt, który przeszedł modernizację, rozszerzył swoją ofertę czy też dołączył do jednej z grup hotelowych. Jednak w tym ostatnim przypadku bardziej celowy jest wspólny udział w targach z tą grupą, jeśli tylko wystawia się na nich.
Przystąpienie bowiem do grupy hotelowej ma na celu m.in. racjonalizację wydatków na promocję i zwiększenie efektywności tych działań. Hotel może, czy raczej powinien, wziąć również udział w targach zagranicznych w kraju, z którego przyjeżdża, lub chce, żeby przyjeżdżało najwięcej gości.
Oczywiście mogą to być nie tylko duże targi międzynarodowe, takie chociażby jak ITB w Berlinie, ale również imprezy mniejsze, o zasięgu krajowym lub nawet regionalnym. Innym zupełnie rodzajem targów są targi wyposażenia i sprzętu dla gastronomii i hoteli, ta [...]
Z pewnością obiekt nowo otwarty powinien wziąć udział w kilku dużych turystycznych imprezach targowych, by w czasie branżowych dni targów pokazać się biurom turystycznym i nawiązać kontakty. Również po to, by w czasie dni otwartych dla szerokiej publiczności zaprezentować jej swoją ofertę. W targach powinien wziąć również udział obiekt, który przeszedł modernizację, rozszerzył swoją ofertę czy też dołączył do jednej z grup hotelowych. Jednak w tym ostatnim przypadku bardziej celowy jest wspólny udział w targach z tą grupą, jeśli tylko wystawia się na nich.
Przystąpienie bowiem do grupy hotelowej ma na celu m.in. racjonalizację wydatków na promocję i zwiększenie efektywności tych działań. Hotel może, czy raczej powinien, wziąć również udział w targach zagranicznych w kraju, z którego przyjeżdża, lub chce, żeby przyjeżdżało najwięcej gości.
Oczywiście mogą to być nie tylko duże targi międzynarodowe, takie chociażby jak ITB w Berlinie, ale również imprezy mniejsze, o zasięgu krajowym lub nawet regionalnym. Innym zupełnie rodzajem targów są targi wyposażenia i sprzętu dla gastronomii i hoteli, ta [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz