Rezidor Hotel Group, która w Polsce posiada hotele marki Radisson Blu i Park Inn by Radisson, przekazała 10 000 EUR dla Międzynarodowego Komitetu Czerwonego Krzyża. Darowizna wesprze ofiary tajfunu Haiyan, który w piątek 8 listopada przeszedł przez środkową część Filipin, powodując katastrofalne zniszczenia.
W wyniku tajfunu Haiyan na Filipinach ogłoszono w kraju ogłoszono stan klęski żywiołowej. Przekazanie przez Rezidor Hotel Group 10000 Euro na rzecz poszkodowanych to dopiero początek akcji pomocowej, która nieprzerwanie potrwa do stycznia 2014.
„Blisko 1100 pracowników naszej sieci, na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki pochodzi z Filipin. Naszym gestem chcemy pokazać światu, jak bardzo ubolewamy z powodu tragedii rodzin ofiar tajfunu Haiyan. Poprzez wsparcie działalności Czerwonego Krzyża przekazujemy Filipińczykom wyczekiwaną przez nich pomoc” – powiedział Wolfgang M. Neumann, Preesident & CEO Rezidor Hotel Group.
Do stycznia 2014 akcja ma połączyć wszystkie hotele Radisson Blu i Park Inn by Radisson w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Sieć posiada łącznie siedem hoteli w Polsce – Radisson Blu w Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Gdańsku i dwa hotele w Warszawie, a także hotel Park Inn by Radisson Kraków.
Carlson Rezidor Hotel Group, której częścią jest Rezidor zarządza dwoma hotelami w regionie dotkniętym przez kataklizm: Park Inn by Radisson Davao i Radisson Blu Hotel, Cebu. Carlson i Carlson Family Foundation również ofiarowali dodatkowe 10 000 USD na pomoc ofiarom tajfunu Haiyan. Do wspólnej akcji dołączył także Carlson Wagnolit Travel, darowizną w kwocie 25 000 USD wspierając akcję Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca. Program lojalnościowy Club Carlson℠ prowadzony przez sieć, zachęca ponad 10 milionów swoich członków do aktywnej pomocy dla ofiar kataklizmu na Filipinach.
Dodaj komentarz